Ik ben van plan een nieuwe systeemfan te kopen maar wil hiervan het toerental regelbaar maken. Weet iemand hier hoe ik dat het beste kan doen want ik ben een leek op het gebied van elektronica.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
RdB>Hoe verzin je het?Ik ben de laatste tijd zeer onregelmatig niet aanwezig geweest op het forum
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

.
Verwijderd
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Je begrenst de fan helemaal niet; integendeel je kan nu zelf bepalen wannneer je het volledige vermogen van de fan wilt hebben. Immers met een Porsche rijd je toch ook niet constant 250 km/u (waarop deze begrenst zijn)Is een beetje hetzelfde als dat iemand een Porsche koopt en 'm laat begrenzen op 120 km/u omdat 'ie dan anders zo'n lawaai maakt
Verwijderd
Als dit daadwerkelijk zo is kan ik het nut er wel van inzien. Tijdens snikhete zomers gooi je 'm op max. voltage en 's winters kan 'ie weer op de "zuinige" stand.Als blijkt dat de Delta's zelfs beter presteren op lagere voltages (=met dus minder lawaai) als bijvoorbeeld de YS-tech op 12volt dan lijkt me dat wel duidelijk.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman