Toon posts:

Lay-out asus v7700 gts, kan RFI filter niet vinden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus m'n asus kaartje aanpassen, alleen ik kan dat verdomde filter niet vinden.

http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html
Op deze site staat hoe dat moet, alleen geen van de plaatjes geeft de juiste lay-out weer. En dan niet een beetje in de goeie richting, t is gewoon helemaal anders.

Iemand ?

Bedankt >:)

Verwijderd

Topicstarter
Goh, mijn topics/vragen lopen altijd wel goed hoor.........

Verwijderd

Topicstarter
nix :?

edit: ik heb dus een deluxe uitvoering... daarom is waarschijnlijk ook de "lay-out" helemaal anders .

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Ik kan je niet helpen. Ik vraag me wel of iemand die mod al op een Gainward Cardexpert GTS gedaan heeft en wat zijn ervaringen zijn.

Ik heb nu sinds 2 weken een 19"FD triniton. dus nu heeft het ook zin. Met die vissekom had het geen zin. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 10:16 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik kan je niet helpen. Ik vraag me wel of iemand die mod al op een Gainward Cardexpert GTS gedaan heeft en wat zijn ervaringen zijn.

Ik heb nu sinds 2 weken een 19"FD triniton. dus nu heeft het ook zin. Met die vissekom had het geen zin. ;)
YESS, een reactie! :P

Iemand heeft t al wel gedaan, in deze draden: [topic=168957] staan de ervaringen en die beloven veel goeds :)

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 14:29 schreef AirHead het volgende:
Ik wil dus m'n asus kaartje aanpassen, alleen ik kan dat verdomde filter niet vinden.

http://www.geocities.com/porotuner/imagequality.html
Op deze site staat hoe dat moet, alleen geen van de plaatjes geeft de juiste lay-out weer. En dan niet een beetje in de goeie richting, t is gewoon helemaal anders.

Iemand ?

Bedankt >:)
ach je hebt toch niks te klagen mijn beeld is zwaar helder hier

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 10:32 schreef zero-graviti het volgende:

[..]

ach je hebt toch niks te klagen mijn beeld is zwaar helder hier
Daar gaat t niet om "Gathering of Tweakers" weet je wel :) , ook al werkt t goed, dan kan t nog wel beter......

Verwijderd

Topicstarter
Nog steeds niemand die ff kan helpen :?
Pagina: 1