Amazon card, wat is het addertje?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 19:35
Ik heb nog nooit amazon gebruikt omdat ze geen paypal gebruiken.

Echter moet ik nu enkele dingen kopen die ik enkel via Amazon kon doen. Naja prima account gemaakt, creditcard (met tegenzin) van stal gehaald en toen bij het betalen (of uit checken) kreeg ik een banner in beeld dat ik een 50usd giftcard zou krijgen als ik een Amazon card zou nemen.

Deze kaart zou geen maandelijkse kosten met zich mee brengen en ik zie ook nergens in de voorwaarden iets over andere kosten staan.

Natuurlijk is het altijd mooi om 50 usd korting op een bestelling te krijgen, maar het is voor mij maar eenmalig. Dus ik wil niet vastzitten aan abbonementen en/of betalingen.

Ik kan op google en Amazon niks vinden. Ik heb wel ontdekt dat als ik bijv. de halve bestelling eruit kieper, dan word de "aanbieding" een 10usd giftcard. Opzich niet heel gek, maar het is dus iig meer een "binnen harkertje" dan een echte aanbieding.

Weet iemand hoe precies zit met die Amazon card?

Alvast bedankt

Beste antwoord (via mission op 29-03-2017 10:46)

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:02
Ja klopt, dat herken ik, krijg ik ook regelmatig te zien. Voor de grap was ik het aanmeldproces eens ingegaan net. Je moet bijvoorbeeld het Amerikaanse equivalent van je burgerservicenummer invullen (SSN). Daar gaat het al mis. Mijn advies is, gewoon je bestelling afrekenen en verder met het leven :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:38
als je bij amazon eingenlijk liever geen creditcard gebruikt, waarom dan niet in eerste instantie gewoon een amazon giftcard kopen voor je bestelling van een site die bijvoorbeeld ideal of paypal accepteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Je bedoelt denk ik de Amazon Store Card, wat een betaalproduct onder Amerikaans recht is. Tenzij je een Amerikaan bent, kom je zeer waarschijnlijk niet in aanmerking daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
Trenchdog schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:39:
Je bedoelt denk ik de Amazon Store Card, wat een betaalproduct onder Amerikaans recht is. Tenzij je een Amerikaan bent, kom je zeer waarschijnlijk niet in aanmerking daarvoor.
Volgensmij is het die store card idd, maar ik krijg de banner tijdens het betalen, dus mijn adres e.d zijn al bekend bij hun. Beetje gek.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Ja klopt, dat herken ik, krijg ik ook regelmatig te zien. Voor de grap was ik het aanmeldproces eens ingegaan net. Je moet bijvoorbeeld het Amerikaanse equivalent van je burgerservicenummer invullen (SSN). Daar gaat het al mis. Mijn advies is, gewoon je bestelling afrekenen en verder met het leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mission
Trenchdog schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:43:
Beetje jammer weer. Naja dan maar zonder.

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Graag gedaan!
Pagina: 1