Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft-app maakt vroegtijdige installatie Windows 10 Crea

Pagina: 1
Acties:

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:55

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
De download links naar de tool en de ISO's, zowel 64 als 32 bits werken niet (meer.)

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 09:32
Ook de downloadlink naar de tool zelf geeft een foutmelding.

[ Voor 8% gewijzigd door MrTre op 29-03-2017 09:48 ]

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 09:32
@arnoudwokke Alle linkjes weken niet meer. (de directe iso's geven een 403 forbidden, de tool lijkt verwijderd te zijn).
De download tool installeert enkel nog build 14393 (de huidige) ook als deze versie op het apparaat al aanwezig is. Hier bevestigd op 2 laptops.

Lijkt erop dat het publiceren van de tools e.d. een foutje was.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 02:32
Duidelijk, we voegen een update toe. Dank voor het melden!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-10 10:05
Ik heb hier toch wel een vervelende bug gevonden.
Ik factureer vanuit Excel, heb daar zelf een heel factuurprogramma in gemaakt inclusief Macro's, en sinds ik de Creator Edition geinstalleerd heb gaat het daarmee fout.
Om precies te zijn, deze regel " Worksheets("Factuur").ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Quality:=xlQualityStandard, Filename:="C:\Users\ikke\Dropbox\Archive\2017\" & Range("B6").Text & ".pdf"

Zodra de macro geactiveerd wordt krijg ik een pop-up waarin ik een printer moet selecteren, die ik voordat (en nadat ik terug gegaan ben naar de vorige versie van windows 10) nooit kreeg.
Ik kan trouwens selecteren in die pop-up tot ik een ons weeg, hij blijft steeds terug komen en raakt in een soort loop.

Ben dus nu weer terug op de oude windows 10, en alles werkt weer normaal.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:55

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Topicstarter
Goldwing1973 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 21:16:
Ik heb hier toch wel een vervelende bug gevonden.
Ik factureer vanuit Excel, heb daar zelf een heel factuurprogramma in gemaakt inclusief Macro's, en sinds ik de Creator Edition geinstalleerd heb gaat het daarmee fout.
Om precies te zijn, deze regel " Worksheets("Factuur").ExportAsFixedFormat Type:=xlTypePDF, Quality:=xlQualityStandard, Filename:="C:\Users\ikke\Dropbox\Archive\2017\" & Range("B6").Text & ".pdf"

Zodra de macro geactiveerd wordt krijg ik een pop-up waarin ik een printer moet selecteren, die ik voordat (en nadat ik terug gegaan ben naar de vorige versie van windows 10) nooit kreeg.
Ik kan trouwens selecteren in die pop-up tot ik een ons weeg, hij blijft steeds terug komen en raakt in een soort loop.

Ben dus nu weer terug op de oude windows 10, en alles werkt weer normaal.
Dit zou ik in het Windows 10 ervaringen topic posten of zelfs eventueel een nieuw topic. Dit topic gaat puur over het nieuwsbericht en fouten/issues in het bericht op de FP. In dit geval: gebroken linkjes.
Pagina: 1