welke webhosting voor dreamweaver (simpele) pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• VivaAtloni
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:53
Ik zie namelijk wel een geschikte voor mij op www.siwebservice.nl . Kan ik hier gewoon een kleine standaard pagina opzetten die ik gemaakt heb met dreamweaver?

Deze pagina is met 5mb ruimte + onbeperkt dataverkeer + domeinnaam, voor maar 89 piek!

24x sf175s + gw5000-dt op oost

• The Source
  • Laatst online: 13:05
onbeperkt dataverkeer bestaat niet!

Verwijderd

8.1. Het data/emailverkeer is onbeperkt met dien verstande dat een en ander acceptabel dient te zijn in verhouding tot het doorsnee verbruik van de gemiddelde gebruiker, indien een dergelijke website exceptioneel verbruik vertoond zal deze worden verwijderd cq een toeslag krijgen op het extreme gebruik. Wij brengen cliënt op de hoogte van dit extreme gebruik en stellen deze in de gelegenheid een toeslag te betalen op dit extreme gebruik van het data / e-mail verkeer, een en ander in overleg met opdrachtnemer, indien de betreffende eigenaar van de website hiermede niet akkoord wenst te gaan, zal hij tot uiterlijk 12.00 uur na de mededeling, in de gelegenheid worden gesteld de onderhavige website elders onder te brengen en te verwijderen van de servers van opdrachtnemer. Geeft de cliënt hieraan geen gehoor dan is opdrachtnemer gerechtigd, zonder verdere melding, de onderhavige website te verwijderen van diens servers. Nimmer kan enige aanspraak worden gemaakt op schadevergoeding in welke vorm dan ook.

Bron:
http://www.siwebservice.net/voorwaarden.htm

Verwijderd

Slotje!!

Verder The Source, hoevaak er hier ook wordt gezegt dat onbeperkt niet bestaat. Men gelooft het vaak toch niet. Maar je moet elke host die onbeperkt dataverkeer/popaccounts/schijfruimte aanbieden niet serieus nemen. Echte bedrijven stellen namelijk een limiet aan zulke dingen.

Want onb bestaat gewoon niet. Als ik een auto verkoop met het moto. onbperkt benzine erbij geleverd. Dat gelooft toch ook niemand? Waarom bij hosting dan wel?

• VivaAtloni
  • Laatst online: 21:53
waarom een slotje??

Ik wil gewoon weten of iemand hier al van gehoord heeft.

Tevens is mijn vraag of ik gewoon een (simpele) met dreamweaver gemaakte pagina op deze webhosting kan zetten.

24x sf175s + gw5000-dt op oost

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 14:38 schreef VivaAtloni het volgende:
waarom een slotje??

Ik wil gewoon weten of iemand hier al van gehoord heeft.
Volledig onbekend bij mij
Tevens is mijn vraag of ik gewoon een (simpele) met dreamweaver gemaakte pagina op deze webhosting kan zetten.
En een simpele dreamweaver page kun je overal kwijt

• The Source
  • Laatst online: 13:05
Ik ken dat bedrijf dus ook niet. Maar zoals Rats als zegt, elk bedrijf dat onbeperkt dataverkeer aanbied moet je niet serieus nemen.

Daarnaast is het fair users polici waar Frank83 over spreekt ook niet te controleren. Ze kunnen vanuit hun kant dus gewoon zeggen "jij verbruikt meer, betalen" zonder dat het ook zo is.

Ook gezien het feit dat de prijs per jaar dermate laag is (inclusief domeinnaam) lijkt het me niet echt betrouwbaar. Als je de search gebruikt zul je veel topics in HWS tegenkomen die uitwijzen dat GOEDKOOP DUURKOOP is.

IMHO een afrader dus.

Verwijderd

ik wil je wel hosten (met een tweaker korting) voor F15 per maand . info@12webdesign.nl

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op woensdag 04 juli 2001 18:03 schreef neo2001 het volgende:
ik wil je wel hosten (met een tweaker korting) voor F15 per maand . info@12webdesign.nl
Spam !!!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Hoe je kan vinden of men er al ervaring mee heeft, kan je vinden in de FAQ van dit subforum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.