Mijn vraag
Ik heb mijn RAM geüpgrade met 2 sticks van 4 GB van 1600 mhz maar blijkbaar werkt de RAM niet goed.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Mijn moederbord: Asus P7H55-V
Proccessor: Intel Core I3 530
Oude RAM waren 2 sticks van 2GB met een snelheid van 669 mhz
Nieuwe RAM waar ik problemen momenteel mee ondervind zijn: Kingston Hyper X Fury HX316C10FB/4 x2 dus 8gb totaal.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
BIOS al voordat ik dit probleem had al geüpdate naar de nieuwste versie.
Ik heb geprobeerd de RAM in de verschillende sloten te plaatsen en 1 stick te gebruiken maar het werkt niet. 1 stick zorgt er voor dat ik bij het laadscherm van Windows 10 kom maar dan bevriest het scherm en krijg ik soms een foutmelding en start de pc weer opnieuw op. Ik heb in de BIOS verschillende dingen aangepast maar niks werkt.
Hulp gezocht
Ik heb mijn RAM geüpgrade met 2 sticks van 4 GB van 1600 mhz maar blijkbaar werkt de RAM niet goed.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Mijn moederbord: Asus P7H55-V
Proccessor: Intel Core I3 530
Oude RAM waren 2 sticks van 2GB met een snelheid van 669 mhz
Nieuwe RAM waar ik problemen momenteel mee ondervind zijn: Kingston Hyper X Fury HX316C10FB/4 x2 dus 8gb totaal.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
BIOS al voordat ik dit probleem had al geüpdate naar de nieuwste versie.
Ik heb geprobeerd de RAM in de verschillende sloten te plaatsen en 1 stick te gebruiken maar het werkt niet. 1 stick zorgt er voor dat ik bij het laadscherm van Windows 10 kom maar dan bevriest het scherm en krijg ik soms een foutmelding en start de pc weer opnieuw op. Ik heb in de BIOS verschillende dingen aangepast maar niks werkt.
Hulp gezocht
[ Voor 52% gewijzigd door Harold16 op 29-03-2017 16:38 ]