Ik moest dus effe weten of mijn processor nog hoger kon gaan met extremere koeling, maar waar haal ik dat zo snel vandaan....tadaaaaaaa de ultieme zuigende fan....... de stof zuiger!
fannetje van het heatsinkje afgeschroefd en (nu komt het) de stofzuiger slang er tegen aan gehangen, ennehhhh ik zag die temp gewoon naar beneden vallen niet echt vreemd want zo'n dust sucker is al gauw een watje of 1300
kortom als je dus effe moet weten of het de warmte is die je proc tegenhoud om tot het uiterste te gaan is dit wel eff een (tijdelijke) ijskoude oplossing,het is toch luek om te weten of een vettere lucht of h2o koeler eigenlijk wel nut heeft voor de processor die je hebt.
Hahahahaha uehhhhh laten we het daar even niet over hebbenOp woensdag 04 juli 2001 14:28 schreef MuddyMagical het volgende:
hoeveel db?
Wel lekker als je gaat slapen....
Verwijderd
leuk een stofzuiger ZUIGT nogal veel stroom 
/\onzin modus/\
kijk uit dat hij je jumpertjes niet op zuigt
/\onzin modus/\
/\onzin modus/\
kijk uit dat hij je jumpertjes niet op zuigt
/\onzin modus/\
kan je die stofzuiger niet isoleren. Scheelt weer met geluid. Voorderes lijkt het me wel een goed idee eigenlijk. Gelijk ff vragn of me we nog een oude stofzuiger hebben liggen
of van een fohn kan ook lekker klein en toch veel luchtverplaatsing alleen dat lawaai
Verwijderd
daar komt warme lucht vanafOp woensdag 04 juli 2001 15:08 schreef -AuTnoR- het volgende:
of van een fohn kan ook lekker klein en toch veel luchtverplaatsing alleen dat lawaai
Verwarmingselement eruit halen?Op woensdag 04 juli 2001 15:27 schreef r0ck3t het volgende:
[..]
daar komt warme lucht vanaf
Verwijderd
laat ik het zo zeggen, als je een stofzuiger 24/7 laat draaien, blaas je hem op, of het wordt binnen een uur een graad of 80 in je kamertje, allebei is niet fijn.
Watvoor resultaat heb je eigenlijk gehaald?
- type proc
- temp voor/na
- hoogste klok
- type proc
- temp voor/na
- hoogste klok
Verwijderd
ben maar vast op zoek gegaan naar een stofzuiger....
maarre idd, wat is je hoogste klok en de daarbij hoorende stressed temp?
greetz
maarre idd, wat is je hoogste klok en de daarbij hoorende stressed temp?
greetz
Een stofzuiger wordt van zichzelf best wel warm hoor. Dus even is het leuk, maar de omgevingstemperatuur stijgt ook behoorlijk waardoor de lol van korte duur is... helaas.
Het idee is kewl trouwens
Verwijderd
Gewoon raampje openOp woensdag 04 juli 2001 17:01 schreef Crazy A het volgende:
Een stofzuiger wordt van zichzelf best wel warm hoor. Dus even is het leuk, maar de omgevingstemperatuur stijgt ook behoorlijk waardoor de lol van korte duur is... helaas.
wat je ook kan doen is een gat in je muur maken en de stofzuiger buitenshuis laten draaien. Minder geluidsoverlast en geen last van de warmte
Stofzuiger is zo statisch als de pest! de meeste hebben niet eens een geaarde stekker, kijk maar uit!
Verwijderd
Er kunnen een paar dingetjes gebeuren:
1. De stofzuiger gaat stuk, wordt veels te warm.
2. Het wordt bloedje heet door de stofzuiger.
3. De buren doen een inval en smijten de pc + stofzuiger uit het raam...
Denk niet dat de buurt het zal waarderen dat je een stofzuiger 24/7 laat draaien. Je energieleverancier trouwens wel.
1. De stofzuiger gaat stuk, wordt veels te warm.
2. Het wordt bloedje heet door de stofzuiger.
3. De buren doen een inval en smijten de pc + stofzuiger uit het raam...
Denk niet dat de buurt het zal waarderen dat je een stofzuiger 24/7 laat draaien. Je energieleverancier trouwens wel.
Verwijderd
of in het huis van de burenOp woensdag 04 juli 2001 17:04 schreef ajampaniki het volgende:
wat je ook kan doen is een gat in je muur maken en de stofzuiger buitenshuis laten draaien. Minder geluidsoverlast en geen last van de warmte
Verwijderd
Ik heb net de koeling met een stofzuiger geprobeerd, maar werkt voor geen meter. (bij mij)
heb een chrome orb heatsink en daar de stofzuiger opgezet, maar een 486 cooler werkt véél beter
greetz
heb een chrome orb heatsink en daar de stofzuiger opgezet, maar een 486 cooler werkt véél beter
greetz
Verwijderd
sorry voor omhoogschoppen van oud topic
maar is er niemand die er ooit aan heeft gedacht een stofzuiger mod te doen? Is wel kewl voor een LAN, wieltjes eronder, uitrolbare stekker...
maar is er niemand die er ooit aan heeft gedacht een stofzuiger mod te doen? Is wel kewl voor een LAN, wieltjes eronder, uitrolbare stekker...
ja, er is iemand die een stofzuigermod heeft gemaakt(UTFS en je zult 'm vinden)
edit: [topic=338374] alleen de pix doen het niet meer.
edit: [topic=338374] alleen de pix doen het niet meer.
Verwijderd
Hm , het zuigt idd wel veel warmte weg ja
maar onze stofzuigert blaast suoperhete lucht uit
maar onze stofzuigert blaast suoperhete lucht uit
Lijkt me wel vet als je zo een 'ingebouwde stofzuiger' in je huis heb waar je dus alleen de slang in de muur knalt, als je die er no uff op monteert 
Komt je moeder je kamer ff stofzuigen ... huppa slang naar pc eruit, haar slang erin, weg cpu
Komt je moeder je kamer ff stofzuigen ... huppa slang naar pc eruit, haar slang erin, weg cpu
statische shit , that's all i have 2 say
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
[oplet]
jongens. het was een test. die draait dus niet 24/7
[/oplet]
jongens. het was een test. die draait dus niet 24/7
[/oplet]
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Heb er weleens over nagedacht, met een zo'n grote stofzuiger van m'n werk. Had als ide om alle kabels door de stofzuigerslang naar het monitor, toetsenbord, muis te laten lopen. Het is echter bij een idee gebleven.Op zaterdag 09 maart 2002 23:36 schreef florisson het volgende:
sorry voor omhoogschoppen van oud topic
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Pagina: 1