athlon case opengebroken en nu de fan?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 11:42
tja tis misschien beetje rare vraag maarre:
ik heb zojuist de case van mijn athlon 500 opengebroken en nu wil ik de koeler er weer opplaatsen maar dat gaat niet omdat ik die heattransferplate er ook af heb gesloopt...

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

je kunt die heatplate toch gewoon weer terugzetten????

• actieman
ja maar om de core te kunnen bekijken moet je de retention clips van de heattransferplate eraf slopen met een tangetje...

I’m not like the OTTERS

Verwijderd

nee .nee maak het chip schoon met a doek of papier ,daar zien uw de corn mhz .. ok ...

• actieman
huh zeggie nou weer?
de heatplate zit over de chip heen dus daar kun je niet doorheen kijken...
moest dus wel er af.

I’m not like the OTTERS

• Daylights
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Ja, daar heb je wel gelijk in, maar als je die heatplate er weer op zet kun je gewoon weer de koeler er op zetten. Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat je er geen rekening mee had gehouden dat die klemmetjes ooit nog een keer gebruikt moesten worden, en dat je die er dus met grof geweld afgetrokken hebt. In dat geval zou ik je adviseren om je creativiteit er op los te laten om toch weer die heatplate of anders een vervangende heatplate er op te krijgen.

Succes

Verwijderd

Ik d8 daar dus ook aan, of ik nog wel mijn fan erop kan poepen.
maar op zo'n case removal site, zag ik ook hoe zijn sjappie die clips eraf haalde en die waren compleet verbogen, hoe kan ik nou die clips zo buigen dat ik ze er weer op kan krijgen, gewoon bij die pinz met een punttangetje tie tandjes die van de clip naar de pin gaat een beetje buigen?

• actieman
tja heb die hadnleiding op www.thetechzone.com/articles/how_to/athlon_case_removal / gebruikt...

owh w8 ze hebben er later een alpha op gezet met een eigen heatplate... zou dat ook werken met een GO?

I’m not like the OTTERS

Pagina: 1