Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na 7 jaar een iMac te hebben gehad wil ik weer terug naar een Windows PC omdat ik toch weer wil gaan gamen (bijv. The Witcher III en FPS). Het systeem zal ik verder voornamelijk gebruiken om op te werken (programmeren).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik er voornamelijk op zal werken vind ik het belangrijk dat het systeem stil is als ik niet aan het gamen ben (computer komt in de woonkamer te staan en vind het stille altijd erg fijn van mijn oude iMac). Verder ben ik van plan later een 27 of 28 inch 4k scherm te kopen voor voornamelijk werk, gamen vind ik prima op 1080p en als het lukt 1440p d.m.v. scalen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of alles goed bij elkaar past en of er bij bepaalde onderdelen misschien betere alternatieven zijn. Specifiek heb ik nog de volgende vragen:
- Is de voeding teveel watt is voor het systeem?
- Werkt het geheugen goed in combinatie met het moederbord e.d.?
- Zou het verstandig zijn een Intel Core i7-7700 Boxed te nemen voor ~€60 meer met het oog op de toekomst?
- Is het systeem over een aantal jaar nog goed te upgraden met bijvoorbeeld een nieuwere processor en videokaart? (Misschien meer geheugen als de prijzen hopelijk weer wat zijn gedaald.)
Bedankt!
Na 7 jaar een iMac te hebben gehad wil ik weer terug naar een Windows PC omdat ik toch weer wil gaan gamen (bijv. The Witcher III en FPS). Het systeem zal ik verder voornamelijk gebruiken om op te werken (programmeren).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 250,49 | € 250,49 |
| 1 | MSI B150 GAMING M3 | € 106,95 | € 106,95 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 258,95 | € 258,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Advanced C1 | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13 | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | be quiet! Power Zone 650W | € 97,01 | € 97,01 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 165,- | € 165,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.117,79 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik er voornamelijk op zal werken vind ik het belangrijk dat het systeem stil is als ik niet aan het gamen ben (computer komt in de woonkamer te staan en vind het stille altijd erg fijn van mijn oude iMac). Verder ben ik van plan later een 27 of 28 inch 4k scherm te kopen voor voornamelijk werk, gamen vind ik prima op 1080p en als het lukt 1440p d.m.v. scalen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag wil ik weten of alles goed bij elkaar past en of er bij bepaalde onderdelen misschien betere alternatieven zijn. Specifiek heb ik nog de volgende vragen:
- Is de voeding teveel watt is voor het systeem?
- Werkt het geheugen goed in combinatie met het moederbord e.d.?
- Zou het verstandig zijn een Intel Core i7-7700 Boxed te nemen voor ~€60 meer met het oog op de toekomst?
- Is het systeem over een aantal jaar nog goed te upgraden met bijvoorbeeld een nieuwere processor en videokaart? (Misschien meer geheugen als de prijzen hopelijk weer wat zijn gedaald.)
Bedankt!