Vraag

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:31
Hoi,

Mijn vriendin wou graag Mario Run op haar telefoon dus kocht ik voor haar als cadeautje een 15 euro prepaid kaartje. Ze is toen naar Google Play Store gegaan en heeft daar op redeem gedrukt. Na of voor het invoeren van de code moest ze nog kiezen welke account het tegoed op moest. Ze heeft dus twee accounts op haar telefoon ivm Clash of Clans. Ze wist niet welke ze moest kiezen dus ik zei 'kies je main account'. Nu blijkt ze achteraf de verkeerde account te hebben gekozen. Het tegoed staat nu op acc2 ipv acc1. Als ze iets wil betalen in de Play Store moet ze steeds acc1 gebruiken ipv acc2. Kun je dit wijzigen zodat ze mario van acc2 kan kopen?

Ik heb zelf op mijn eigen telefoon zitten zoeken maar ik kom er ook niet uit hoe ik via een andere account moet betalen. Heeft iemand van jullie ervaring hiermee?

GTA VI - All aboard the hype train!!

Beste antwoord (via Sir_Hendro op 29-03-2017 10:25)

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 18:25
Ze moet ingelogd zijn op acc2 als ze aan het spelen is en iets wil kopen dat is de enigste optie.
Je kan geen tegoed overzetten naar aan ander account ofz, beste is dus game verwijderen als ie op acc1 staat.
Inloggen in acc2 en installeren en daarna kopen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-11 18:25
Ze moet ingelogd zijn op acc2 als ze aan het spelen is en iets wil kopen dat is de enigste optie.
Je kan geen tegoed overzetten naar aan ander account ofz, beste is dus game verwijderen als ie op acc1 staat.
Inloggen in acc2 en installeren en daarna kopen.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:31
Het is niet gelukt doormiddel van app te verwijderen van acc1 en dan installeren op acc2 via de Play Store. Als laatste optie heb ik gezegd dat ze acc1 maar even kort moest verwijderen om de transactie via acc2 te forceren. Dit is gelukt zei ze. Dus probleem is verholpen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Hendro op 29-03-2017 10:26 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Verwijderd

Hier hetzelfde probleem maar hoe log ik dan tijdelijk uit zonder mijn account zegmaar helemaal te verwijderen en geen oude informatie op mijn account te verliezen

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:40
Dat kan alleen door je account te verwijderen. Op de juiste account te installeren en je account weer opnieuw erin te zetten.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tip voor de volgende keer:

Als de aankoop op het verkeerde account staat en je zit nog binnen de bedenktermijn, dan kun je als het goed is de aankoop gewoon refunden (iets met Koop op Afstand). Daarna de aankoop doen gebruikmakend van het juiste account en klaar.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 11-08-2017 11:29 ]

Verwijderd

Sorry maar ik weet niet hoe ik het account moet verwijderen
Pagina: 1