• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:04
Hoi, mijn tablet is gaan zwemmen, kon hij niet tegen. Ik had een Cube U65GT, ding beviel me goed. Enkel Android 4.4 er op begon toch we wat oud te worden. Maar afijn, ik heb dus vervang nodig.

Ik zoek een?
9,6- 10 inch tablet, android 5+, hd beeld, gps, geen sim, 2GB/16GB, moeten games op kunnen lopen, maar geen snelle schier- of race games. Ik kom van een Cube U65GT af

Wat is je budget?
ong 200 euro, beetje ruimtye naar boven

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
het moet een Android zijn ivm apps die ik eerder had en die niet op Apple of Windows te krijgen zijn.

Wat heb je zelf al gevonden?
Samsung Galaxy Tab A 10.1 92016 model)

Welke vragen heb je hier nog over?
HIk kom dus van een hongkong tablet die me goed is bevallen. Ik was dus eerst op zoek naar weer zo iets, maar lijk niks te kunnen vinden. En ik kom steeds bij bovenstaande Samsung uit, hoewel daar dus een encrypted part of zoiets op staat.
Zijn er andere modellen die voldoen aan mijn eisen en waar ik over heen kijk? Als ik de midrange tablet guide lees, dan zie ik er geen

Edit ; nu kan ik hem nieuw kopen bij een gerenomeerd voor 206 euro, klein beetje korting er af, kom ik op 203 euro. Is dit nu echt de beste bang for bucks?

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 28-03-2017 18:06 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
En iets via het buitenland? Bijvoorbeeld deze: http://m.banggood.com/Tec...-Tablet-PC-p-1126102.html

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-11 16:37

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Zou voor de tab A gaan. Prima tablet, mooie prijs en snel zat.

• maartend
Hier heb ik nog niet veel van gezien. Op 1ste oog, impressed, prijsverschil is (als ik niet gepakt word) vrij veel. Als ik wel door douane gepakt word (en daar ga ik van uit, ze zijn niet dom), dan is het prijsverschil te verwaarlozen.

Lastig
Nu maar op zoek naar EU warehouse, of bestellen zonder risco van bijbetalen.

[ Voor 21% gewijzigd door maartend op 28-03-2017 20:41 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:15
Het is ook maar een voorbeeld, maar op deze website, of op aliexpress is veel meer te vinden. Als je in Nederland niet verder komt dan die ene die je niet wil, heb je 2 opties, budget verhogen of over de grens gaan.

• maartend
swhnld schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:43:
Het is ook maar een voorbeeld, maar op deze website, of op aliexpress is veel meer te vinden. Als je in Nederland niet verder komt dan die ene die je niet wil, heb je 2 opties, budget verhogen of over de grens gaan.
Oke, paar weken geleden mezelf dus de vinken gezocht op Chinese websites en toen juist nix kunnen vinden. In een groep op bevraagd en dat werd bevestigd, lijkt alsof ze nix hebben in modern spul. En nu zie ik er wel een paar.

Thnx

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-10 21:07
Ik zou op Kimovil je wensen eens invoeren en kijken wat je dan krijgt: https://www.kimovil.com/e....230,f_min_d+screenSize.9

Misschien een Cube T10?

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-11 12:32
maartend schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:47:
[...]

Oke, paar weken geleden mezelf dus de vinken gezocht op Chinese websites en toen juist nix kunnen vinden. In een groep op bevraagd en dat werd bevestigd, lijkt alsof ze nix hebben in modern spul. En nu zie ik er wel een paar.

Thnx
Banggood, AliExpress en Gearbest hebben altijd wel wat van dat spul. Het loont om tussen die shops te gaan vergelijken, op het ene moment is de een goedkoper en later de ander weer. Prijzen schommelen wel eens iets en met wat geluk vind je nog een kortingscode ergens online.
AliExpress heeft momenteel volgens mij nog wat acties i.v.m. 7 jarig bestaan.

• maartend
En uiteindelik geslaagd, geen hongkong maar van hier..

Thnx

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:33
maartend schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:40:
En uiteindelik geslaagd, geen hongkong maar van hier..

Thnx
Misschien dan ook leuk te melden wat jouw keuze is geworden.

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

• maartend
Zodra ik hem echt binnen heb was mijn plan
Pagina: 1