Hallo!
Mijn naam is kevin en ik doe de opleiding ICT en hebben een vak dat ondernemend vakmanschap heet, daar kregen wij een opdracht waarbij we mensen moesten ondervragen waarvan wij zelf die in elkaar hebben gezet.
het is voor mensen bedoeld die wel een computer zo nu en dan gebruiken.
Ik wou even kijken als de community van tweakers mij even kon helpen hierbij, het zou natuurlijk super zijn!
Vragen:
1. Waar gebruikt u uw computer voor?
2. Heeft u soms problemen met uw computer? zo ja, wat voor problemen kwamen voor?
3. werkt u bij een ICT gerelateerd bedrijf?
4. als hulp nodig had van een bedrijf, zou u dan liever telefonisch hulp of hulp aan huis krijgen?
5. Wat wilt u graag waarnemen van de service in een bedrijf?
6. hoe wilt u graag betalen bij een aan huis service?
7. heeft u zelf wel een computer component in een computer geinstaleerd?
8. Heeft u nog tips voor de service van een bedrijf die beginnende bedrijven snel vergeten?
alvast bedankt voor u hulp!
Mijn naam is kevin en ik doe de opleiding ICT en hebben een vak dat ondernemend vakmanschap heet, daar kregen wij een opdracht waarbij we mensen moesten ondervragen waarvan wij zelf die in elkaar hebben gezet.
het is voor mensen bedoeld die wel een computer zo nu en dan gebruiken.
Ik wou even kijken als de community van tweakers mij even kon helpen hierbij, het zou natuurlijk super zijn!
Vragen:
1. Waar gebruikt u uw computer voor?
2. Heeft u soms problemen met uw computer? zo ja, wat voor problemen kwamen voor?
3. werkt u bij een ICT gerelateerd bedrijf?
4. als hulp nodig had van een bedrijf, zou u dan liever telefonisch hulp of hulp aan huis krijgen?
5. Wat wilt u graag waarnemen van de service in een bedrijf?
6. hoe wilt u graag betalen bij een aan huis service?
7. heeft u zelf wel een computer component in een computer geinstaleerd?
8. Heeft u nog tips voor de service van een bedrijf die beginnende bedrijven snel vergeten?
alvast bedankt voor u hulp!