Een enquete die mij helpt voor school

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNguyen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-06-2022
Hallo!

Mijn naam is kevin en ik doe de opleiding ICT en hebben een vak dat ondernemend vakmanschap heet, daar kregen wij een opdracht waarbij we mensen moesten ondervragen waarvan wij zelf die in elkaar hebben gezet.
het is voor mensen bedoeld die wel een computer zo nu en dan gebruiken.
Ik wou even kijken als de community van tweakers mij even kon helpen hierbij, het zou natuurlijk super zijn!

Vragen:
1. Waar gebruikt u uw computer voor?

2. Heeft u soms problemen met uw computer? zo ja, wat voor problemen kwamen voor?

3. werkt u bij een ICT gerelateerd bedrijf?

4. als hulp nodig had van een bedrijf, zou u dan liever telefonisch hulp of hulp aan huis krijgen?

5. Wat wilt u graag waarnemen van de service in een bedrijf?

6. hoe wilt u graag betalen bij een aan huis service?

7. heeft u zelf wel een computer component in een computer geinstaleerd?

8. Heeft u nog tips voor de service van een bedrijf die beginnende bedrijven snel vergeten?

alvast bedankt voor u hulp!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ten eerste heeft dit niets in LA te zoeken. (tenzij je hoopt dat de Tweakers forum admins je enquete gaan beantwoorden).

Maar lees vooral even dit door: Een enquête, onderzoek of schoolopdracht? Lees eerst dit!
Bedenk daarna of je dit alsnog op Tweakers zou willen plaatsen en zo ja in welk forumdeel. Neem dan contact op met de moderators van dat forumdeel om toestemming te vragen.

Bovendien zou ik je willen aanraden je enquête via een online enquête systeem af te nemen, in plaats van zo de vragenlijst te posten. Want op deze manier kan het zijn dat het antwoord dat de een geeft invloed heeft op wat een ander antwoordt en dat verpest je onderzoek ;)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.