Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Bluetooth-speaker staat in mijn laptop automatisch ingesteld als headset. Om deze reden kan ik het volume niet veel laten toenemen. De laptop draait Windows 10 en ik ben al eens door de basisinstellingen heen gegaan, maar daar lijk ik niets aan te kunnen passen dat de kwestie kan verhelpen. Is er iemand die dit probleem al eens voor heeft gehand en/of hier een oplossing voor heeft?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:50

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:47:
Mijn Bluetooth-speaker staat in mijn laptop automatisch ingesteld als headset. Om deze reden kan ik het volume niet veel laten toenemen.
Wat bedoel je hiermee? Kan je het volume niet op 100% zetten? Kan je eventueel een foto plaatsen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wacht... Als ik bijvoorbeeld mijn smartphone verbind met de speaker en deze op het maximaal volume iets laat afspelen, is het aantal decibels veel hoger dan wanneer ik dit met mijn laptop doe. Er komt af en toe dan ook een melding op mijn laptop dat wanneer ik een bepaald volume bereik het mijn oren kan beschadigen, terwijl het eigenlijk totaal niet hard staat. Ik bedoel hier dus mee dat het afspeelvolume aanzienlijk lager is omdat de laptop de speaker als headset ziet. En ik kan niet terugvinden hoe ik deze instelling kan wijzigen.