Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56
Hallo,

Ik ervaar de laatste tijd steeds vaker dat (wat ik voornamelijk doe) tijdens het luisteren van muziek e.d. via youtube dat het systeem soms blijft hangen.

Het komt voornamelijk voor bij youtube, maar merk het soms ook bij het typen van berichten op facebook, dat het toetsenbord gewoon niet meer reageert voor een paar seconden en dan ineens de hele benden 'uitpoept' die ik net heb proberen te typen.

De problemen in youtube manifesteren zich in het bufferen van de video, terwijl de verbinding met 4G of wifi normaliter nooit een probleem waren. De stream loopt op 4G ook maar op 360p of 480p, dus daar kan het naar mijn idee niet aan liggen.

Het komt op mij een beetje over als met een hardeschijf die aan het sterven is.. die met een paar tikken probeert de bits en bytes toch te lezen en dan ineens weer tot leven komt. Alleen hoor je dat dan weer niet met flash chips.

Zijn er apps die het systeem op een bepaalde manier kunnen scannen naar dit soort 'degradatie' van het systeem?

Ik doe er niks spannenders mee dan maanden geleden. Tijdens spelletjes lijk ik er overigens geen last van te hebben, maar het is nog te random om een patroon te herkennen (dat het bijvoorbeeld gebeurd als ik net iets anders heb gedaan).

Telefoon een soft-reset geven lijkt weinig uit te halen. Maar het systeem gaat al anderhalf jaar mee zonder factory reset. Al zie ik dat wel als laatste redmiddel.

Litebit.eu voorraad check :).

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Palthe

Heb je een sd kaart erin? Dit was bij mij de boosdoener en leidde tot allerlei vertragingen (unlocken ging soms al tergend traag bijvoorbeeld).
Kaart eruit en nooit meer een probleem gehad.

Daarnaast kun je altijd proberen je cache te legen in de recovery, helpt ook vaak tegen allerlei euvel.

[ Voor 21% gewijzigd door Palthe op 28-03-2017 17:16 ]