Het wordt voor mij de hoogste tijd voor een nieuwe occasion. Ik ben op zoek naar leuke betrouwbare, zuinige (A) / b-segment auto waar ik de komende jaren probleemloos in kan rondrijden voor voornamelijk woon-werk verkeer en ook comfortabel een keer mee op vakantie kan.
Nu zie ik door de bomen de auto’s niet meer
Er is zoveel keuze dat ik wel wat hulp en advies kan gebruiken. Gezien mijn leeftijd (30) moet de auto er ook nog enigszins leuk uitzien, maar zuinig en betrouwbaar zijn voor mij wel een pre.
Mijn eisen:
Budget: 6000 (max)
Aantal kilometers per jaar: 15-20K.
Benzine, handgeschakeld, airco en 3 of 5 deurs.
Bouwjaar vanaf 2008
Ik ben zelf met mijn lengte van 1,98 redelijk lang dus een goede zitpositie voorin is ook gewenst. Al heb ik jaren in een hele kleine auto ook zonder veel problemen gereden.
Daarbij gaat de voorkeur uit naar een BOVAG of garage omdat ik zelf niet heel veel verstand van auto’s heb en daarom toch graag enige vorm van zekerheid wil bij het kopen. Of iemand moet regio Utrecht / Noord Holland een betrouwbaar adres weten
Ik ben van plan om vanaf aankomend weekend wat proefritten te gaan maken en op basis van de info op internet al een klein lijstje gemaakt van voorkeuren:
Suzuki Swift (Betrouwbaar, relatief goedkoop en veel aanbod)
Fiat Punto (Ruim, veel opties en persoonlijke voorkeur qua looks. Echter heb ik mijn twijfels over (kwaliteit Fiat?) en de 1.2 benzine die niet heel zuinig zou zijn en de auto traag maakt.)
Mitsubishi Colt ( Als 3 deurs variant vanaf model 2009 spreekt mij ook aan!)
Nu zie ik door de bomen de auto’s niet meer
Mijn eisen:
Budget: 6000 (max)
Aantal kilometers per jaar: 15-20K.
Benzine, handgeschakeld, airco en 3 of 5 deurs.
Bouwjaar vanaf 2008
Ik ben zelf met mijn lengte van 1,98 redelijk lang dus een goede zitpositie voorin is ook gewenst. Al heb ik jaren in een hele kleine auto ook zonder veel problemen gereden.
Daarbij gaat de voorkeur uit naar een BOVAG of garage omdat ik zelf niet heel veel verstand van auto’s heb en daarom toch graag enige vorm van zekerheid wil bij het kopen. Of iemand moet regio Utrecht / Noord Holland een betrouwbaar adres weten
Ik ben van plan om vanaf aankomend weekend wat proefritten te gaan maken en op basis van de info op internet al een klein lijstje gemaakt van voorkeuren:
Suzuki Swift (Betrouwbaar, relatief goedkoop en veel aanbod)
Fiat Punto (Ruim, veel opties en persoonlijke voorkeur qua looks. Echter heb ik mijn twijfels over (kwaliteit Fiat?) en de 1.2 benzine die niet heel zuinig zou zijn en de auto traag maakt.)
Mitsubishi Colt ( Als 3 deurs variant vanaf model 2009 spreekt mij ook aan!)