Vraag

• ErikIrie
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-12-2025
Hallo,

Ik ben al geruime tijd geinteresseerd in deze tv, vind de NL prijzen alleen nog veel te hoog. Voordeligste volgens pricewatch rond de 2899 euro.

Nu lees ik ook veel mee op AVforums, aangezien dit in de UK een populair model is wordt er daar veel over gesproken. De prijzen daar voor deze tv en zijn 65" broer zijn tot m'n verbazing vele malen lager dan hier; ze kopen de 58" daar al vanaf 1200 pond, en de 65" rond de 2000 pond (hier zo'n € 3500). En vaak "krijgen" ze er nog een een UB700 player bij ook.

Mijn vraag is dus: zijn er hier mensen die al betere prijzen zijn tegengekomen voor dit toestel in NL? Misschien bij een rondje bellen/mailen met Smits en andere zaken die op aanvraag scherpe aanbiedingen hebben?
(uiteraard kan ik dit ook zelf gaan doen als hier nog geen ervaringen mee zijn; ik overweeg OLED ook serieus en houd oa die prijsontwikkelingen de komende weken goed in de gaten voor ik met m'n geld ga wapperen)

P.S., ik ben niet op zoek naar een (FALD) LED vs OLED discussie, ik lees dagelijks mee op meerdere fora en kom daar al genoeg van tegen ;)

Alvast bedankt voor de moeite.

Beste antwoord (via ErikIrie op 30-03-2017 16:13)

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00

Bever!

3

Model wordt niet meer aangeboden door panasonic in nederland, enige wat je nog zult vinden zijn partijen die nog voor de oude hogere prijs zijn ingekocht. Misschien dat hij in duitsland belgie nog te koop is?

[ Voor 57% gewijzigd door Bever! op 30-03-2017 12:54 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:00

Bever!

3

Model wordt niet meer aangeboden door panasonic in nederland, enige wat je nog zult vinden zijn partijen die nog voor de oude hogere prijs zijn ingekocht. Misschien dat hij in duitsland belgie nog te koop is?

[ Voor 57% gewijzigd door Bever! op 30-03-2017 12:54 ]

• ErikIrie
Bedankt voor je reactie. Tja, ze zullen er toch een keer vanaf moeten nu hij discontinued is was mijn gedachte.
Ik zal er zelf eens een mailtje aan wagen.

• ErikIrie
Reactie gehad, ivm lage vraag in NL is er helaas geen deal te maken voor dit model. Eens kijken wat de OLED prijzen de komende weken gaan doen dan. Topic mag dicht wat mij betreft.

[ Voor 10% gewijzigd door ErikIrie op 30-03-2017 16:15 ]

• karper34
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2024
Vandaag de 65 inch versie mogen aanschouwen en eerlijk wat een pracht en subliem beeld heeft deze toch.
Raar dat deze niet meer wordt ondersteund in nederland .
verschil met de 58 inch was duidelijk in het voordeel van deze 65 inch met direct led,wat een super top beeld