Alert krijgen bij bepaald product toevoeging in de V&A

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• vincent44
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-07 11:56
Ik zou graag deze feature willen zien:

Ik zou graag een alerting mogelijkheid zien dat je kunt instellen als er een bepaald productie verschijnt in de Vraag & Aanbod. Een soortgelijke feature eigenlijk als de price alert. Maar nu echt iets voor de Vraag en Aanbod afdeling.

Marktplaats heeft bijvoorbeeld ook al zo'n feature.

Beste antwoord (via vincent44 op 28-03-2017 13:06)

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:51

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als het je gaat om specifieke producten, dan kun je op je wenslijstpagina gewoon het vinkje voor aanbodadvertenties aanzetten. Gaat het je om een range van producten, dan vraag je wel om iets nieuws. :)

Overigens heb ik een verzoek voor dat laatste volgens mij wel vaker gezien, maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:51

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als het je gaat om specifieke producten, dan kun je op je wenslijstpagina gewoon het vinkje voor aanbodadvertenties aanzetten. Gaat het je om een range van producten, dan vraag je wel om iets nieuws. :)

Overigens heb ik een verzoek voor dat laatste volgens mij wel vaker gezien, maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent44
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-07 11:56
Je hebt helemaal gelijk Dirk. Ik heb dat vinkje nooit gezien.

Case closed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-08 00:33
Ware het niet dat het vinkje niet blijft staan :?
edit:
Aha, dat kan alleen i.c.m. het instellen van een prijsalert. Daarna kun je de prijsalert weghalen en blijft het vinkje bij 'Ontvang prijsalerts voor aanbodadvertenties.' wel staan.

[ Voor 77% gewijzigd door Puch-Maxi op 28-03-2017 16:38 ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

*kick*

Ik ben blijkbaar een redelijk n00b als het gaat om inventaris- en wensenlijsten, maar ik zie nergens waar ik kan aanvinken dat ik een alert wil ontvangen wanneer er een bepaald product wordt toegevoegd in V&A. Mocht het op één of andere manier wel kunnen dan is het op z'n minst erg omslachtig (aanmaken wenslijst, bewerken, 'blijkbaar ergens' een vinkje zetten) terwijl de werkwijze van een 'prijsalert' daar in tegen heel eenvoudig is.

Dus mijn vraag/verzoek;

Zou er bij een product in de pricewatch naast de optie 'prijsalert' ook een 'V&A alert' kunnen komen? En in plaats van het invullen van een prijs zoals bij 'prijsalert' de mogelijkheid te kiezen voor een 'DM' of 'mail'. Lijkt mij een vrij eenvoudige toevoeging die in mijn ogen erg handig is :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

*bump*

Ik heb ondertussen uitgevogeld hoe het werkt en dat is toch vrij omslachtig en prijsafhankelijk. Dus mijn onderstaande verzoek blijft zeker staan;
Han schreef op vrijdag 26 januari 2018 @ 09:50:
Dus mijn vraag/verzoek;

Zou er bij een product in de pricewatch naast de optie 'prijsalert' ook een 'V&A alert' kunnen komen? En in plaats van het invullen van een prijs zoals bij 'prijsalert' de mogelijkheid te kiezen voor een 'DM' of 'mail'. Lijkt mij een vrij eenvoudige toevoeging die in mijn ogen erg handig is :)
Gewoon een V&A optie bij een product uit de Pricewatch, los van een wenslijst en niet afhankelijk van een prijs. Een heads-up wanneer een bepaald product in V&A verschijnt, vraag of aanbod, prijs of geen prijs :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zit er nog leven in dit subforum? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Optionele recursieve listings als mini vraag ad *wensvanger(s)* voor de contactopties voor eventuele plaatsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceGee
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-07 17:23
@Han ,
Ben je hier nog verder mee gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Helemaal niks, geen reactie mogen ontvangen op mijn idee. Blijf het echter een nuttige feature vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriceGee
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 28-07 17:23
Zeker weten!
Ik zoek hier ook al lang naar.
Misschien een scriptje schijven dat de V&A sectie op Tweakers scant?
Pagina: 1