Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een draadloze muis. Het liefst een die via USB of Lightning oplaadbaar is. Ik heb op dit moment 2 muizen die net niet bevallen:
Apple Magic Mouse 2:
+ Doet lang(genoeg) op een accu, opladen gaat makkelijk, geen dongle nodig want Bluetooth, opladen via Lightning
- Geen echte scrollwiel, geen extra knoppen behalve left en rightclick
Trust Sure Wireless Mouse
+ Zit goed in mijn hand, Forward en Back knoppen
- Dongle, Super slechte accuduur (2 weken op 1 accu), moet altijd extra reserverbatterijen meenemen.
Mocht bovenstaande niet bestaan, dan kan een draadloze muis die op batterijen werkt ook, maar die moet dan een STUK langer mee kunnen gaan dan 2 weken.
Wat is je budget?
Liefst rond of onder de 50 euro. Ik vraag me echter af of de muis die ik zoek sowieso bestaat, dus ik sta overal voor open totaan 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil de muis in Nederland of op Amazon.de kopen, verder geen merkvoorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Macbook Pro 2015 met i7 Processor en Windows. Later evt ook op andere laptops
Ik ben op zoek naar een draadloze muis. Het liefst een die via USB of Lightning oplaadbaar is. Ik heb op dit moment 2 muizen die net niet bevallen:
Apple Magic Mouse 2:
+ Doet lang(genoeg) op een accu, opladen gaat makkelijk, geen dongle nodig want Bluetooth, opladen via Lightning
- Geen echte scrollwiel, geen extra knoppen behalve left en rightclick
Trust Sure Wireless Mouse
+ Zit goed in mijn hand, Forward en Back knoppen
- Dongle, Super slechte accuduur (2 weken op 1 accu), moet altijd extra reserverbatterijen meenemen.
Mocht bovenstaande niet bestaan, dan kan een draadloze muis die op batterijen werkt ook, maar die moet dan een STUK langer mee kunnen gaan dan 2 weken.
Wat is je budget?
Liefst rond of onder de 50 euro. Ik vraag me echter af of de muis die ik zoek sowieso bestaat, dus ik sta overal voor open totaan 100 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil de muis in Nederland of op Amazon.de kopen, verder geen merkvoorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Macbook Pro 2015 met i7 Processor en Windows. Later evt ook op andere laptops