Outlook.com premium account openen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBernard
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 31-01-2022
Hallo allemaal.

Ik heb een domeinnaam en zou deze graag willen koppelen aan een outlook.com premium account.
Als ik na de DNS instellingen wil betalen, krijg ik de keuze uit een stuk of 5 landen.
Nederland zit daar echter niet bij. Is Outlook.com premium al beschikbaar in Nederland?
Microsoft adverteert zelf met premium. Of doen ze dat weer om irritant te zijn? |:(

Groeten,

Bernard

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• racnor2
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:44
*Outlook.com Premium is currently only available to customers in Australia, Canada, Hong Kong, Ireland, Singapore, United Kingdom and USA.

Voor zover ik weet is het Nederlandse Outlook.com premium het oude Hotmail Plus. Zonder advertenties dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBernard
racnor2 schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:01:
*Outlook.com Premium is currently only available to customers in Australia, Canada, Hong Kong, Ireland, Singapore, United Kingdom and USA.

Voor zover ik weet is het Nederlandse Outlook.com premium het oude Hotmail Plus. Zonder advertenties dus.
Bedankt, dat zijn de landen die voorkomen bij de betalingsmogelijkheden.
Ik vraag mij af waarom ze dan adverteren in Nederlandse outlook accounts met het premium verhaal.
Morgen verhuis ik naar Singapore, zodat ik er toch gebruik van kan maken. ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch ook O365 gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBernard
Ik wil via outlook.com mijn mail kunnen lezen, middels webmail.
En dan wil ik er een eigen domeinnaam aankoppelen, zoals dat kan met Outlook Premium.
Kan dat met Office 365?

[ Voor 4% gewijzigd door MrBernard op 28-03-2017 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

MrBernard schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:08:
[...]

Ik wil via outlook.com mijn mail kunnen lezen, middels webmail.
En dan wil ik er een eigen domeinnaam aankoppelen, zoals dat kan met Outlook Premium.
Kan dat met Office 365?
Ja, je kan in Office 365 een domeinnaam koppelen en hier e-mailaccounts onder hangen, die openbaar zijn vanuit Outlook.com (webmail) :)

Hier komt ooit nog wat te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBernard
Oke, bedankt voor het advies zover! :)

Misschien ben ik een beetje te Nederlands maar als ik moet betalen voor Office 365 ben ik dik €100,- per jaar kwijt, plus een domeinnaam. Met Outlook.com premium zou ik $ 19,95 per jaar kwijt zijn.
Mijn vraag is dus, kan het ook goedkoper? Ik vind Outlook webmail erg prettig werken, anders zou ik gewoon een email account koppelen aan mijn webhostingpakket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Je bent per user (niet per mailbox of domeinnaam) per jaar zo'n 55 euro in de btw kwijt voor een Office 365 Business Essentials.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Trommelrem schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 07:48:
Je bent per user (niet per mailbox of domeinnaam) per jaar zo'n 55 euro in de btw kwijt voor een Office 365 Business Essentials.
Maar TS kan het volgensmij doen met een Office 365 Kiosk abonnement zoals: Exchange Online Kiosk dat is 1,70/gebruiker/maand

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:27

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
MrBernard schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:18:
Misschien ben ik een beetje te Nederlands maar als ik moet betalen voor Office 365 ben ik dik €100,- per jaar kwijt, plus een domeinnaam.
Voor die 100 euro krijg je dan ook het volledige office pakket, dus ook Word, Excel etc. en 1TB OneDrive opslag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18
RobinF schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 08:22:
[...]

Maar TS kan het volgensmij doen met een Office 365 Kiosk abonnement zoals: Exchange Online Kiosk dat is 1,70/gebruiker/maand
Maar die heeft wel wat restricties, zoals de max. mailbox grootte van 2GB.

[ Voor 0% gewijzigd door InZane op 29-03-2017 09:09 . Reden: Het is 2GB tegenwoordig. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBernard
Iedereen bedankt voor het advies.
Ik gebruik heel af en toe Libra Office, Office 365 heb ik dus niet nodig.
Exchange Online Kiosk zou een optie zijn als het gewoon middels webmail van Outlook benaderbaar is en samen met mijn huidige outlook mail adres kan worden samengevoegd.
Exchange Online Kiosk vraagt echter om bedrijfsgegevens bij de registratie. Ik heb momenteel geen bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
MrBernard schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:31:
Exchange Online Kiosk vraagt echter om bedrijfsgegevens bij de registratie. Ik heb momenteel geen bedrijf.
Je kunt random iets invullen, en als je geen zin hebt om creatief te zijn: "Particulier."
Pagina: 1