Toon posts:

Dashboard wordpress aanpassen op verschillende rollen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben zelf Admin van een WordPress-website....receptenwebsite.

Als ik inlog heb ik uiteraard alle functies in mijn dashboard zitten.

Nu zit ik met een issue. Ik wil mijn SUBSCRIBERS alleen toestemming geven voor het zien en plaatsen van Recepten, Media, Contact, Reacties...
Ik zoek een code waarmee ze wel Recepten kunnen plaatsen maar geen Berichten (=blogs).
Ik wil niet dat ze Berichten kunnen plaatsen!!

Via Google een code gevonden maar dan kan de Admin ook geen Recepten meer plaatsen (1) en tevens kunnen kun ze dan nog bovenin (bij het plusje +). Ook nog gewoon berichten en of recepten toevoegen. Iemand een idee voor aanpassing/toevoeging van code in functions.php???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• expor
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-10 22:53
Ik denk dat je in zulke gevallen naar iets als http://www.wpbeginner.com...ic-category-in-wordpress/ moet kijken. Standaard ben je beperkt tot globale site permissies, voor specifieke categorie permissies moet je volgens mij met plugins aan de slag.

AMD 5800X3D | 16gb DDR 4 @ 3800/14 | 4070 Ti | 1TB Samsung Evo 970, 1TB Samsung Evo 860, 512MB Crucial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:25
Als je recepten een custom post type is, kun je met iets als User Role Editor je gebruikers alleen toegang geven om dat type te maken/bewerken. Dit was het eerste resultaat op Google, maar er zijn tientallen van dit soort plugins.

Full-stack webdeveloper in Groningen