App om foto's van Dropbox naar Camera Roll te verplaatsen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yhy

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2019 11:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:14

P_Tingen

omdat het KAN

Heb je ze normaal gesproken niet in een DCIM map staan op je telefoon? Dan een usb-kabel tussen pc en telefoon en pompen maar

... en gaat over tot de orde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik wil van mijn dropbox account alles terug naar de camera roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan de Dropbox-app niet syncen?

[ Voor 42% gewijzigd door CH4OS op 28-03-2017 09:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:33

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:26:
Nee ik wil van mijn dropbox account alles terug naar de camera roll.
Heb je @P_Tingen zijn oplossing al geprobeerd?
Als je je iPhone aansluit op je laptop, en je schuift alle foto's van je Dropbox in de DCIM map. Dan heb je toch precies wat je zoekt.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nogne schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:35:
[...]

Als je je iPhone aansluit op je laptop, en je schuift alle foto's van je Dropbox in de DCIM map. Dan heb je toch precies wat je zoekt.
Ik ga het deze avond zo eens proberen. Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:19

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Nogne schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 09:35:
[...]

Een iPhone kun je niet via de verkenner benaderen. Je kunt wel via iTunes foto's vanuit een map op je pc op je iPhone zetten. Maar dan kun je ze net zo goed in je iCloud zetten via www.icloud.com, dan heb je ze ook op je foon.

[ Voor 10% gewijzigd door Icephase op 28-03-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Icephase schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:13:
[...]

Een iPhone kun je niet via de verkenner benaderen. Je kunt wel via iTunes foto's vanuit een map op je pc op je iPhone zetten. Maar dan kun je ze net zo goed in je iCloud zetten via www.icloud.com, dan heb je ze ook op je foon.
Nuja kan je dingen op de icloud zetten dan verplaatsen naar camera roll zonder andere bestande te overschrijven en dan gewoob terug de icloud clearen?
Icloud 5gb is namelijk niet voldoende en ga daar geen geld tegen aangooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Icephase schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:13:
[...]

ehmm ik benader minimaal elke week mn iphone via de verkenner in windows? alleen je foto's zijn dan te benaderen dat wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wognummer schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:24:
[...]

ehmm ik benader minimaal elke week mn iphone via de verkenner in windows? alleen je foto's zijn dan te benaderen dat wel :)
Juist getest, bekijken enzo gaat via explorer maar niets toevoegen. Dus dit is geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je kan inderdaad geen foto's toevoegen op die manier.
Maar, de Dropbox app zélf kan toch alles naar je Fotorol overzetten? :) Alles selecteren, deel icoontje en dan opslaan?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
WhatsappHack schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:54:
Je kan inderdaad geen foto's toevoegen op die manier.
Maar, de Dropbox app zélf kan toch alles naar je Fotorol overzetten? :) Alles selecteren, deel icoontje en dan opslaan?
Nee dat kan de Dropbox app jammer genoeg niet, of niet meer. Je kan dit inderdaad via het deel icoontje maar enkel 1 per 1! Een grote tekortkoming. Is ook terug te vinden op de officiele support van dropbox. Daar doen ze of het normaal is en dus een niet nodige functie...

Nu in ieder geval heb ik een work around gevonden!
Voor iedereen die dit in de toekomst voor heeft en wil oplossen zoek naar de gratis app in de store "AirFile"

Er is een pro betaal optie voor de app, maar deze is niet nodig. Dit laat enkel toe om meerdere accounts buiten dropbox toe te voegen. Kortom overbodig voor het doel.

Je logt dus gewoon met dropbox login in Airfile in. Dan zie je al je dropbox foto's en kan je wel alles selecteren en downloaden naar je camera roll. Enige minpunt is dat nadien de officiele dropbox app dit weer zal aanzien als nieuwe foto's en deze willen uploaden.

Ik heb de officiele dropbox app dit dus maar laten doen en daarna alles uit dropbox terug gewist. Daarna was alles terug naar voordien.

Een beetje omslachtig, maar nog altijd de minst tijdrovende manier. Gewoon selecteren, kopiëren en dan kan je iets anders gaan doen terwijl het bezig is.

Bij mij duurde dit een tijdje doordat het zo'n 880 foto's waren.
Pagina: 1