Toon posts:

L P U 's ..... (Low Profile User's).

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het valt me op dat modereters (modereters-forum) de meeste problemen hebben met users die (vrijwel) anoniem wensen te blijven en dus een miniem profiel (onder pseudoniem vaak ook nog...) aanhouden (de angsthazen). :(

Misschien is het een goede zaak de eisen dáár wat aan te scherpen zodat je wat beter controle uit kan oefenen over "wie-je-in-huis-haalt...". ;)

Zal wel weer alles op tegen zijn wat privicy betreft maar het inloggen hier is toch vrijwillig en niet verplicht? :?

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 14:03 schreef koekoeksjong het volgende:
Het valt me op dat modereters (modereters-forum) de meeste problemen hebben met users die (vrijwel) anoniem wensen te blijven en dus een miniem profiel (onder pseudoniem vaak ook nog...) aanhouden (de angsthazen). :(

Misschien is het een goede zaak de eisen dáár wat aan te scherpen zodat je wat beter controle uit kan oefenen over "wie-je-in-huis-haalt...". ;)

Zal wel weer alles op tegen zijn wat privicy betreft maar het inloggen hier is toch vrijwillig en niet verplicht? :?
Hoe minder informatie anderen over me weten hoe beter ;) Je persoonlijke info op internet kan je heel narige situaties bezorgen.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hmja, je complete adres op moeten geven zodat je per PTT je wachtwoord krijgt ofzo? Lijkt me toch niet zo geweldig. :)

Als je gewoon eist dat mensen meer dingen invullen dan vullen ze toch onzin in.

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het gaat in het TMF (Tweakers.net Moddereter Forum, ik geloof dat je dat forum bedoelt) over het moddereten van reacties op de frontpage. Dat kan in principe iedereen, dus in deze mag ik mezelf ook als moddereter beschouwen.

Ik denk dat ik namens alle vaste bezoekers van dat forum spreek (corrigeer me maar als dat niet zo is), dat wij in principe helemaal geen moeite hebben met mensen die anoniem wensen te blijven. Het gaat er ons niet om om controle uit te oefenen (alsof we dat zouden kunnen) of om te weten wie we in huis halen, de sport is juist om klachten of foute moderaties op Tweakers.net op een zo goede, professionele en gezellige mogelijke manier op te lossen. En om daarbij serieus te helpen is iedereen welkom.

Buiten dat ene forum om en dus over de rest van GoT, lijken me die extra gegevens ook niet noodzakelijk. Volgens mij hoeft niemand wat persoonlijks van iemand anders te weten (een of andere HGM GC is daar een goed voorbeeld van). Als iemand het echt veel te bont maakt is, is altijd het IP-adres nog voorhanden en in de meeste gevallen is dan via de provider makkelijk de persoon te achterhalen.

Never stop seeking what seems unobtainable...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
hmja.. een kijkje nemen bij 'Hobby's en interesses' in iemands profile geeft idd wel een beeld over "wie-je-in-huis-haalt..." ;) he koekoeksjong :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 14:23 schreef rick_h het volgende:
hmja.. een kijkje nemen bij 'Hobby's en interesses' in iemands profile geeft idd wel een beeld over "wie-je-in-huis-haalt..." ;) he koekoeksjong :P
Dan weet iedereen toch waar 'ie met mij aan toe is en begrijpt misschien beter mijn felle reply's op topics die handelen over discriminatie (in't algemeen). :)

Heb zelf, althans hier op Tweakers, alleen maar leuke reacties gehad over dat soort "openheid van zaken". ;)

Anders werd het op ICQ :') ; toen ik daar duidelijk aangaf wie en wat ik was werd ik bedolven onder verzoeken; veelal van de andere kant van de wereld, over "logeer-mogelijkheden bij mij thuis" en meer verregaande ... :?

Ook vervelende reacties uit Europa; directer en grof, echter nooit discriminatoir.
Heb toen één en ander verwijderd en heb dus nu -betrekkelijke- rust in mijn eentje... ;)

Maar missschien ben ik te goed van vertrouwen....;de tijd zal het leren. :)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik probeer altijd zoveel info te geven als ik zin heb om te tiepen maar dan wel zo weinig dat ze me niet te erg lastig kunnen vallen... (Dus geen adres, alleen email etc...)

Ik probeer altijd eerlijk te zijn, maar dingen verzwijgen is soms wel handig omdat het anders verkeerd over kan komen. (Dan ben je dus wel eerlijk, alleen heb je nog niet alles verteld) Die dingen vertel ik dan wel als ik de mensen wat beter ken...

Ik ben fan van dingen

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 08:30

ThE_ED

Stuffed Animal

Bij de weg; koekoeksjong? heeft je nickname iets met je info te maken of denk ik nu te vergezocht?

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 16:10 schreef ThE_ED het volgende:
Bij de weg; koekoeksjong? heeft je nickname iets met je info te maken of denk ik nu te vergezocht?
Nee hoor... :)

Mijn "nick" heeft iets te maken met wat je (nou nog net) niet in mijn profile vindt maar wil het wel uitleggen (heb het al eens eerder gedaan in andere topic):

Ben geadopteerd en dus "koekoeksjong"...(?!). :?

Koekoek legt zijn ei in het nest van een ander die dan vervolgens voor die koekoek het ei uitbroed. :)

Andere vogel is zo trouw aan z'n eieren dat 'ie dat gewoon doet....(sociale vogel!) :)

Ben dus opgegroeid (uitgebroed) in ander (adoptie) gezin toen mijn échte moeder mij afstond, ik was toen halve dag oud !

Koekoekskind is volgens Van Dale buitenechtelijk kind :? ...maar ja die term is inmiddels een beetje achterhaald !

Als nick vond ik hem echter wel passen (je moet toch wat....) ;)
Pagina: 1