Mijn vraag: Ik heb een Harman Kardon AVR 300RDS versterker. hier zit een 5.1 set op aangesloten van JBL met een Subwoofer van Yamaha YST-SW45. Nu zit er een brom in de Sub die echt alles overheerst en het geluid wat er uit zou moeten komen, komt er niet uit. Dus niet de muziek of film geluiden die ik graag via de Sub zou willen horen.
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Losse stopcontacten, zelfde stekkerdoos, dezelfde groep, aarde aangelegd en het gaat niet weg. kabels vervangen heeft ook niet geholpen. de brom blijft.
als ik zelfs de versterker aan heb staan en er zit geen ingangssignaal in de versterker begint ie zelfs willekeurig te ploffen
nu heb ik wel bij de versterker geluisterd en gehoord dat (van voren gekeken) rechtsachter ook een brom zit en het lijkt alsof die versterkt de Sub ingaat.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
...
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Losse stopcontacten, zelfde stekkerdoos, dezelfde groep, aarde aangelegd en het gaat niet weg. kabels vervangen heeft ook niet geholpen. de brom blijft.
als ik zelfs de versterker aan heb staan en er zit geen ingangssignaal in de versterker begint ie zelfs willekeurig te ploffen
nu heb ik wel bij de versterker geluisterd en gehoord dat (van voren gekeken) rechtsachter ook een brom zit en het lijkt alsof die versterkt de Sub ingaat.
Hoe kan ik dit het beste oplossen?
...