Bij werkzaamheden is er hier een kabel geraakt, waardoor de PCs al sinds 09:00 geen internet hebben en dus geen nieuw werk hebben kunnen ophalen. En dan straks ook nog de maintenance
. Wordt een schraal dagje kwa opbrengst.
VictordeHolland schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:05:
Bij werkzaamheden is er hier een kabel geraakt, waardoor de PCs al sinds 09:00 geen internet hebben en dus geen nieuw werk hebben kunnen ophalen. En dan straks ook nog de maintenance. Wordt een schraal dagje kwa opbrengst.

Microsoft besloot mijn PC opnieuw te laten starten, 15 uur runtime gemist grrrrr
En de maintenance is bezig.
* Damic gaat dit nog afmaken en gaat dan terug over op RC5. Mijn 2GB mobiele data is zo goed als op
* Damic gaat dit nog afmaken en gaat dan terug over op RC5. Mijn 2GB mobiele data is zo goed als op
[ Voor 68% gewijzigd door Damic op 25-04-2017 17:15 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Heb jij geen 'landlijn' voor het internet? Of zit je zover van de bewoonde wereld dat er alleen een oude verroeste telegraafkabel ligt?
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
CrunchBak staat op andere locatie waar niet direct wifi/kabel in de buurt isPanzer_V schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:54:
[...]
Heb jij geen 'landlijn' voor het internet? Of zit je zover van de bewoonde wereld dat er alleen een oude verroeste telegraafkabel ligt?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Mhhm...'goedkope' stroom gevonden ergens?Damic schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:55:
[...]
CrunchBak staat op andere locatie waar niet direct wifi/kabel in de buurt is
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Zoiets

Suicyder schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:52:
Microsoft besloot mijn PC opnieuw te laten starten, 15 uur runtime gemist grrrrr

too soon ?
Oei....ik heb nog voor twee uur werk en dan is het weiland helemaal kaal gevreten.... tijd dat de blackout eindigt!
heb daarom standaard een buffer van drie dagen en tijdens de stampede zelfs 5
Dat klinkt verstandig. Heb echter voorgaande blackouts geen problemen ondervonden. Ach ja....een keertje wat rust voor een paar uurtjes kan ook geen kwaadgrass460 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:23:
heb daarom standaard een buffer van drie dagen en tijdens de stampede zelfs 5
Dat is ook zo ja, zeker icm een grakaPanzer_V schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:28:
[...]
Dat klinkt verstandig. Heb echter voorgaande blackouts geen problemen ondervonden. Ach ja....een keertje wat rust voor een paar uurtjes kan ook geen kwaad
Verwijderd
Om 10 uur was ik al door de GPU-taken heen.
Kan mijn buffer wel hoog instellen echter ik krijg max 100 taken voor de GPU.
Kan mijn buffer wel hoog instellen echter ik krijg max 100 taken voor de GPU.
kan wel eens kloppen. dat er per client een max gpu werk wordt verstrekt
max per systeem = 100 per cpu + 100 per gpugrass460 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 23:58:
kan wel eens kloppen. dat er per client een max gpu werk wordt verstrekt
cpu = processor, dus niet cores ofzo
Toch vreemd dat ze wekelijks dermate lang onderhoud uit moeten voeren, na mijn weten doen geen enkel ander project dit zo. Iemand enig idee wat ze precies allemaal doen tijdens dit onderhoud?
Ik heb op alle computers een buffer van 5+5 dagen. Dit werkt voor mij prima, ik heb nog geen last gehad op dinsdagen.
Ik heb op alle computers een buffer van 5+5 dagen. Dit werkt voor mij prima, ik heb nog geen last gehad op dinsdagen.
Zelfs Destiny had niet eens zoveel onderhoudDestrega schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:51:
Toch vreemd dat ze wekelijks dermate lang onderhoud uit moeten voeren, na mijn weten doen geen enkel ander project dit zo. Iemand enig idee wat ze precies allemaal doen tijdens dit onderhoud?
Misschien verwerken ze de data elke week en geven ze op dat moment geen nieuw werk uit?
Uiteindelijk hebben we 3,6 miljoen credits gegraasd met 190 koeien en zijn er 16 badges gevallen.
Panzer_V in "[stampede 16] SETI@Home hitparade week 4"
Verwijderd
Ik krig geen GPU-taken binnen nu.
Edit: Als je de buffer op nul dagen zet krijg je geen GPU-werk binnen.
Hoera Boinc-logica.
Ik ga afbouwen iig, 750k straks mooi zat.
Edit: Als je de buffer op nul dagen zet krijg je geen GPU-werk binnen.
Hoera Boinc-logica.
Ik ga afbouwen iig, 750k straks mooi zat.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2017 13:43 . Reden: typo ]
Met 184 flushers hebben we 2,7 miljoen gegraasd. Er zijn 9 nieuwe badges verdiend.
De 1 Miljoen Badge behaald.
jippie....
Nu hoop ik in de laatste paar dagen ook nog [DPC]Division_Brabant~Cow_tipping te verschalken en een plaatsje te stijgen in de totals.. maar het ziet er naar uit dat dat net niet gaat lukken.
Nu hoop ik in de laatste paar dagen ook nog [DPC]Division_Brabant~Cow_tipping te verschalken en een plaatsje te stijgen in de totals.. maar het ziet er naar uit dat dat net niet gaat lukken.
- Sleep is for the Weak -
Gefeliciteerd!

Het ziet er naar uit dat ik hem, dankzij @Schnautzi's super steroïden, ook nog ga halen deze stampede
Vandaag 2,5 miljoen punten met 174 flushers. Ook zijn er 11 badges verdiend.
En de totaal score's tot nu toe. Met 250 flushers 69,860,751.67 punten...
A-Jay in "[stampede 16] SETI@Home hitparade week 4"
A-Jay in "[stampede 16] SETI@Home hitparade week 4"
Hoera 1M binnengehaald!
Ondertussen heb ik de 1M ook binnen, met dank aan de super steroïden van @Schnautzi
Het was een mooie Stampede dit jaar
Ik ga mijn koetjes wat afbouwen vandaag....na vier weken niet gamen (i.v.m. het inzetten van de grafische kaart voor de Stampede) ben ik vandaag echt toe aan een fijn potje Civ 6
De CPU laat ik voorlopig nog even crunchen
Het was een mooie Stampede dit jaar
De 1M ga ik redden als ik zo kijk. Vandaag werk ik alle buffers leeg, morgen het vliegtuig in. Mooie stampede dit jaar. Aan velen tot volgend jaar

Pfoei, gaat nogal spannend worden zo te zien, haal ik net wel of net niet de 1M
http://www.shebanian.com/stats/stampede/3/20170429ShitHappens schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:52:
Pfoei, gaat nogal spannend worden zo te zien, haal ik net wel of net niet de 1M
Gezien de tussenstand van 1200 uur sta je nu op 977K met een halve dag productie van 20K.
Dit extrapolerend ga jij morgenvroeg even voor 0600 uur door het miljoen heen. Aangezien de Stampede tot morgenavond loop ga je hem zeker halen!
Ik haal denk ik niet de 1M, ik ga het zowiso uitschakelen binnen enkele uren, heb de bak nodig voor wat render-werk helaas. Maar toch al 908k gehaald. :-)
362 valid en 458 validation pending, die validations gaan echt heel traag
362 valid en 458 validation pending, die validations gaan echt heel traag
[ Voor 20% gewijzigd door slijkie op 29-04-2017 15:50 ]
kluts Ik dacht mijn plaatsje 13 veilig gesteld te hebben Komt Panzer me in de laatste ronde nipt voorbij zetten.
Veel plezier met geluksnr 13 Panzer
Veel plezier met geluksnr 13 Panzer

Heuy 1 miljoen

Vind dit dus ook wel een mooi moment om het binnenkomen van nieuw werk stop te zetten. Volgens mij hebben alle koetjes minimaal 24 uur buffer dus zou dan mooi op tijd leeg zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door ShitHappens op 30-04-2017 10:53 ]
* Damic heeft "No new tasks" geklikt
He chips
de stamp gemist..
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Zo hé.....daar kom je lekker op tijd achter

Ach ja...volgend jaar weer een kans!
De laatste loodjes..
Toch de 15e plek weten te pakken, een nieuw persoonlijk record
Bedankt allemaal voor de deelname!
Leuk om weer eens meegedaan te hebben, en met 4 (of zelfs 5?) plaatsen winst in de team-ranking hebben we deze maand goed gegraasd met z'n allen
Ikzelf uiteindelijk met ruim 100k ergens onderin in de top-100 geëindigd, maar had ook geen hele zware koeien om in te zetten.
Tijd om een deel van m'n spare CPU-time weer aan Einstein en WCG te doneren, al laat ik SETI voortaan wel meedraaien. Wie weet vinden we E.T. nog eens een keer
Dank allemaal, niet in de laatste plaats de "organisatie" die hebben gezorgd voor de dagelijkse stats, de coördinatie én de user-icons!
Ikzelf uiteindelijk met ruim 100k ergens onderin in de top-100 geëindigd, maar had ook geen hele zware koeien om in te zetten.
Tijd om een deel van m'n spare CPU-time weer aan Einstein en WCG te doneren, al laat ik SETI voortaan wel meedraaien. Wie weet vinden we E.T. nog eens een keer
Dank allemaal, niet in de laatste plaats de "organisatie" die hebben gezorgd voor de dagelijkse stats, de coördinatie én de user-icons!
Life's a Game, and I like to play...
Was weer tof
1 Mil badge behaald
plekje 14 overal
teams ingehaald
meer op het forum gepost..
En nu nog kijken naar wie ik de stroom rekening kan sturen
1 Mil badge behaald
plekje 14 overal
teams ingehaald

meer op het forum gepost..
En nu nog kijken naar wie ik de stroom rekening kan sturen

[ Voor 21% gewijzigd door Nebulasky2 op 01-05-2017 05:51 ]
Met 178 flushers een output van 2,2M en ook nog 9 badges
A-Jay in "[stampede 16] SETI@Home the final cowntdown"
Met 253 flushers hebben we deze maand toch mooi 74,639,147.16 neergezet...
De totaal score van iedereen tijdens deze stampede
De totaal score van iedereen tijdens deze stampede
En de eindscore ten opzichte van de startpositie bij SETI
Met meerdere mensen die deze maand nieuw binnen kwamen en ook mensen die meer dan 1000 plekken pakken in de totaal ranglijsten.
Allemaal bedankt voor het meedoen
Met meerdere mensen die deze maand nieuw binnen kwamen en ook mensen die meer dan 1000 plekken pakken in de totaal ranglijsten.
Allemaal bedankt voor het meedoen
Het was fijn! Nu weer terug naar distributed.net.
Voor iedereen die veel CPU's heeft en een CPU only project wil doen: wees welkom bij OGR-28. Geen BOINC project dus je zult even de dnet client moeten installeren.
Voor iedereen die veel CPU's heeft en een CPU only project wil doen: wees welkom bij OGR-28. Geen BOINC project dus je zult even de dnet client moeten installeren.
Thnx for the tip,
World Community Grid is ook cpu only
Net de 60.000 niet gehaald tijdens de stampede, ondertussen natuurlijk wel...
Voor de DC-Vault kunnen we nog wel wat CPU power gebruiken op TN-Grid en SRBase, vooral op dat laatste project kunnen we nog wel wat extra rekenkracht gebruiken. Voor beide projecten moet je wel eerst een account aanmaken op de site voor je dit project kan toevoegen in de BOINC Manager.
Voor de DC-Vault kunnen we nog wel wat CPU power gebruiken op TN-Grid en SRBase, vooral op dat laatste project kunnen we nog wel wat extra rekenkracht gebruiken. Voor beide projecten moet je wel eerst een account aanmaken op de site voor je dit project kan toevoegen in de BOINC Manager.
[ Voor 15% gewijzigd door Zonar op 01-05-2017 10:43 ]
Don't waste your time or time will waste you
Het was mij een waar genoegen mensen! Nu weer over tot de orde van de dag....
Naast SETI nu maar Milkyway@home aangezet. Jammer dat Cosmology nog steeds geen GPU ondersteund. Bij deze ook alle CPU taken verwijderd en per account ingesteld dat dit einde is. Inefficient als ik weet niet wat op die oude i7
.
De die hards van vroeger weten wel wat ik bedoelPanzer_V schreef op zondag 30 april 2017 @ 20:38:
[...]
Zo hé.....daar kom je lekker op tijd achter![]()
Ach ja...volgend jaar weer een kans!
All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Nr 49 geindigd, netjes
geen 500k punten.
als ik mijn beide systemen 24/7 had laten draaien had het gekund, maar soms moet er ook gegamed/gewerkt worden etc.
ff de work units laten uitdraaien dan kan boinc eraf.
C u next year
geen 500k punten.
als ik mijn beide systemen 24/7 had laten draaien had het gekund, maar soms moet er ook gegamed/gewerkt worden etc.
ff de work units laten uitdraaien dan kan boinc eraf.
C u next year
Hier zijn de GPU-units intussen allemaal verwerkt, rest nog een 40-tal CU-units. Lijkt erop alsof er ineens veel minder werk ingeleverd is want het aantal dat klaar staat voor verificatie is flink opgelopen sinds gistermiddag.
Was weer een leuke stampede die me duidelijk maakt dat ik voor de volgende stampede nieuwe hardware moet zien te rochelen
Was weer een leuke stampede die me duidelijk maakt dat ik voor de volgende stampede nieuwe hardware moet zien te rochelen
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Ah, dus kennelijk kán m'n PC wel stil zijn
Is weer even wennen na die maand bijna volcontinu op 100% stampen (uptime van 13 dagen gehaald zelfs)
Beetje laat nog, maar het was me een genoegen om voor de tweede keer mee te stampen, net geen 500k maar wel en de top 50 totaal
Nu gaan mijn koeien terug naar hun oude stekkie in de world community grid weide, tot volgend jaar!
Nu gaan mijn koeien terug naar hun oude stekkie in de world community grid weide, tot volgend jaar!
@Zonar,
Ik heb 8 units ingezet voor SRBASE,
Ik denk dat ik dagelijks ongeveer 250.000 credits kan doen,
Ik heb 8 units ingezet voor SRBASE,
Ik denk dat ik dagelijks ongeveer 250.000 credits kan doen,
Blijkbaar zit MS er ook voor iets tussen, Win 10 verbruikt per dag iets van een 200MB (zonder updates)Damic schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:40:
Seti verbruikt wel wat dataop 6 dagen 880MB mobiele data erdoor

[ Voor 12% gewijzigd door Damic op 26-05-2017 10:31 ]
Hier staan, bijna een maand na einde van de stampede, nog steeds heel veel units te wachten op validatie. Zo links en rechts druppelen er dus nog steeds af en toe wat puntjes binnen.
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Wat is dat toch traag.KuuKe schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:17:
Hier staan, bijna een maand na einde van de stampede, nog steeds heel veel units te wachten op validatie. Zo links en rechts druppelen er dus nog steeds af en toe wat puntjes binnen.
* Damic heeft er nog 58 staan

[ Voor 6% gewijzigd door Damic op 26-05-2017 17:32 ]