Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell Inspiron 5567 scherm

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vincent0143
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10 20:29
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe laptop te kopen. Nou leek een dell inspiron 5567 (i5, 256gb SSD, 8gb Ram, Full hd scherm, E-Value-code: CN55715) mij een mooie optie. Wat ik alleen niet op kan maken uit de productpagina van Dell is:
1) wat voor type scherm deze laptop heeft (TN,IPS)
2) wat "antireflectiecoating" inhoud, is dit een matte afwerking van het scherm of is dit een hoogglans afwerking die minder weerspiegelt?

Heeft iemand ervaring met dit model laptop en weet het antwoord op deze vragen?

Beste antwoord (via vincent0143 op 03-05-2017 11:44)

Verwijderd

Ik heb laatst in een video van Dave Lee dat de Dell nu standaard een IPS-scherm heeft.
Ik heb via Facebook contact gehad met DellNL en ze weten het niet zeker en gaan het navragen.

De notie dat het een TN-scherm is is in elk geval van de website verwijderd dus dat lijkt mij sowieso een goed teken.
Als ik meer weet laat ik het weten.

Alle reacties

Verwijderd

Heb je een link?

Hier is er eentje over het scherm vervangen door een IPS scherm, want in de Dell Inspirons zit standaard een mat TN-scherm: dell inspiron gaming 7567 perfect maken.

• vincent0143
Het gaat om dit model:

http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-15-5567-laptop

reviews op het web geven niet echt een goed antwoord op wat voor scherm er in deze laptop zit, aangezien de configuratie regio-gebonden schijnt te zijn. Ook plaatjes op google geven een model met een mat en een model met een hoogglans scherm weer dus welke coating dell bedoelt met "antireflectie" is mij een raadsel...

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
je zou Dell kunnen mailen met die vraag

Star Citizen Referral Code

• vincent0143
Als ik zoek naar het contactformulier op de website van Dell ( http://www.dell.com/learn...therlands?c=nl&l=nl&s=bsd ) krijg de melding dat de chat service niet beschikbaar is. Als ik dan verder zoek naar contact moet ik een bestelnummer invoeren. Zou bellen een betere optie zijn dan mailen of zou dat ook nergens op uitkomen?

Acties:
  • Beste antwoord

Verwijderd

Ik heb laatst in een video van Dave Lee dat de Dell nu standaard een IPS-scherm heeft.
Ik heb via Facebook contact gehad met DellNL en ze weten het niet zeker en gaan het navragen.

De notie dat het een TN-scherm is is in elk geval van de website verwijderd dus dat lijkt mij sowieso een goed teken.
Als ik meer weet laat ik het weten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:26:
... en ze weten het niet zeker en gaan het navragen.
Ging dat ook over de normale Dell Inspiron die TS bedoelt? Want die van Dave Lee gaat over de duurdere gaming.

De 17" normale Inspiron is met € 629,- in de aanbieding nu ook wel lekker geprijsd: http://www.dell.com/nl/p/...d=inspiron-17-5767-laptop (en voor die 120 euro korting kan je dan mooi een 256GB SSD kopen).

Zelf heb ik niet zoveel met die gewone Inspiron. Ik vind de glanzende behuizing niet mooi, de netwerkaansluiting heeft zo'n vervelend klap-veer-plasticje, en hij heeft slechts een HDMI 1.4 aansluiting waardoor je er geen 4k monitor/tv @ 60Hz aan kan hangen. De Gaming variant heeft HDMI 2.0, en een HQ processor t.o.v. een U processor, is stil onder normaal browsen en makkelijk uit te breiden.

Ik wacht zelf nog even op de Gaming variant vanuit het filmpje. Dus als je een update van ze hebt over het IPS scherm, laat het dan maar effe weten ja! :) Dan wacht ik daarna ook nog even op 10% korting ofzo, en dan bestel ik de middelste variant, die met i7 die normaal € 1199,- is. Want die heeft een 1050Ti en 16GB geheugen, en een i7 (met 8 threads ipv 4 van de i5), nog een HDD als bonus, dus dat vind ik die € 200,- extra wel waard.

Verwijderd

Ze hebben het nagevraagd en helaas: er zit nog steeds een TN in in Nederland (behalve voor de duurste 4k optie).

Je kan zoals ergens anders op Tweakers staat wel zelf het scherm vervangen. Dan gaat alleen de garantie van het scherm eraf, wel het oude scherm bewaren want het kan zijn dat ze erom vragen mocht er wat mis gaan met een ander deel van de laptop.

Als je zelf wil ervaren hoe het scherm is: gewoon bestellen en als het niet bevalt binnen 14 werkdagen terugsturen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:10:
[...]

Ging dat ook over de normale Dell Inspiron die TS bedoelt? Want die van Dave Lee gaat over de duurdere gaming.
Het gaat over de 'gaming'
Verwijderd schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:10:
[...]
Ik wacht zelf nog even op de Gaming variant vanuit het filmpje. Dus als je een update van ze hebt over het IPS scherm, laat het dan maar effe weten ja! :) Dan wacht ik daarna ook nog even op 10% korting ofzo, en dan bestel ik de middelste variant, die met i7 die normaal € 1199,- is. Want die heeft een 1050Ti en 16GB geheugen, en een i7 (met 8 threads ipv 4 van de i5), nog een HDD als bonus, dus dat vind ik die € 200,- extra wel waard.
Ze hebben net de prijs €100 omhoog gedaan, hopen dat we binnenkort gewoon een goede actie kunnen pakken of dat de prijs weer zakt, anders toch maar naar de acer aspire vx 15 gaan kijken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 15:19:
[...]
Het gaat over de 'gaming'
[...]
Ze hebben net de prijs €100 omhoog gedaan, hopen dat we binnenkort gewoon een goede actie kunnen pakken of dat de prijs weer zakt, anders toch maar naar de acer aspire vx 15 gaan kijken.
Oh ja, krijg nou wat. Dat is niet de bedoeling natuurlijk, dat hij naar € 1299,- gaat terwijl hij al sinds het uitkomen voor € 1199,- staat. En het IPS scherm staat er nog niet eens bij dan. Normaal worden ze goedkoper na verloop van tijd. Hier ga ik sowieso niet aan meedoen. Dan idd maar die Acer vx 15 of een Clevo n850hk1. Meer dan 1100 euro heb ik niet over voor die Dell, en dan ook alleen maar als er een IPS scherm in zit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2017 17:51 ]

Pagina: 1