iPhone reservekopie terugzetten mislukt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaurensVE02
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-05 16:20
Hallo,

Een tijdje geleden had ik problemen met de batterij van mijn iPhone 6S en Ik had met Apple gebeld, zij zeiden dat je kan proberen om je iPhone helemaal te wissen en dan een reservekopie terug te zetten.

Maar na meerdere malen proberen om de reservekopie terug te zetten blijft hij een foutmelding geven dat de reservekopie niet compitabel of beschadigd is.

Ik heb niks met de reservekopie gedaan, dus niet verplaatst of bestanden verwijderd.

Apple zegt dat je er niks meer kan tegen doen, maar misschien hebben mensen hier een oplossing?

Specs:
iTunes 12.5.42 (niet geupdated na de reservekopie in de hoop dat dit probleem nog opgelost kan worden)
Mac OS X El Capitain (laatste versie van El Capitain)
Reservekopie is gecodeerd
iOS 10.2 (niet geupdated na de reservekopie in de hoop dat dit probleem nog opgelost kan worden)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 09:09
Op hardware gebied kan je nog proberen je pc volledig te herstarten, andere USB poort en zelfs andere lightning cable. Met deze combinaties proberen de backup terug te plaatsen.
Op software gebied even kijken of het backup bestand wel normaal is, via iTunes->Voorkeuren->Apparaten
Kijk naar de aanmaakdatum en of er een slotje (=gecodeerd) bij staat. Met pijltje boven het bestand krijg je nog meer gegevens te zien en het bestand selecteren met CTRL- ingedrukt kan je het fysieke bestand opvragen. Kijk dan of de bestandsgrootte (het is eigenlijk een map) reeel is. Probeer eventueel deze backup bestand terug te plaatsen met je iPhone in DFU-modus, maar ik weet even niet of dit lukt met gecodeerde backups.
Op support gebied, -maar los van je restore probleem- heeft Apple een terugroepacties voor de 6s vanwege slechte accu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-05 21:48

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Welke foutcode krijg je te zien als je de backup terug probeert te zetten?

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakersron
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 30-03 23:07
Welke IOS versie had je toen je der reserve kopie maakte? Al dubbel gecheckt of je wachtwoord goed hebt ingevoerd bij het decoderen?