In de Windows 10 Creators Update staat OneDrive in de programma's en onderdelenlijst in de vorige versies staat hij daar niet. Als ik hem daar verwijder dan verdwijnt de koppeling in de verkenner niet. Die koppig heb ik via deze HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{018D5C66-4533-4307-9B53-224DE2ED1FE6} register wijziging door daar System.IsPinnedToNameSpaceTree op 0 te zetten kunnen verwijderen. Nu kom ik de verwijzing nog op 1 plek tegen naar one drive weet iemand welke registerwijziging ik daar voor moet aanpassen. Zie het plaatje hier onder.

In de vorige Windows 10 versies haalde ik hem weg via GPEdit.msc en dan Computerconfiguratie > Beheersjablonen > Windows-onderdelen > OneDrive. en dan deze Voorkomen dat Onedrive wordt gebruikt voor bestandsopslag op inschakelen zetten , maar dat werkt niet meer als je hem verwijdert in de programma's en onderdelenlijst. Wie weet hoe ik dit moet oplossen?

In de vorige Windows 10 versies haalde ik hem weg via GPEdit.msc en dan Computerconfiguratie > Beheersjablonen > Windows-onderdelen > OneDrive. en dan deze Voorkomen dat Onedrive wordt gebruikt voor bestandsopslag op inschakelen zetten , maar dat werkt niet meer als je hem verwijdert in de programma's en onderdelenlijst. Wie weet hoe ik dit moet oplossen?