Sinds gisteren ineens een heel raar probleem wat ik eigenlijk nog nooit heb meegemaakt.
Was gister van plan om FM17 te spelen via de laptop (vriendin moet boer zoekt vrouw kijken
) en om bepaalde clubs en namen in FM goed te krijgen is het nodig om een paar bestanden te verwijderen.
En toen begon het probleem : geen toegang en u heeft administratormachtingen nodig om dit te kunnen verwijderen.
Er is maar 1 user op deze laptop, en volgens mij ben ik ook admin
Het hele gekke is, in bepaalde mappen mag ik wel dingen verwijderen en de map daarna weer ineens niet
Paar screenies :

In deze map ik dan wel weer verwijderen

in deze map mag het dan ineens niet?

Even doorklikken, en daar is de melding over machtingen

Pak ik de volgende map om het daar te proberen, mag het ineens weer wel
Vrij apart dus, maar het gaat nog leuker worden. Omdat ik ook nog ruimte wil vrij maken, wil ik FM16 nog even verwijderen (ja uninstall gedaan via Steam) en er blijven nog een paar bestanden staan
Maar hier krijg ik ineens een compleet andere melding :

Ik snap er op dit moment echt niks meer van. Al geprobeerd "Take Ownership" (via reg file)
Gekeken of ik wel toegang heb om dingen te verwijderen :

Lijkt mij dat alles goed staat?
Hoop wel dat het een beetje duidelijk is zo
Was gister van plan om FM17 te spelen via de laptop (vriendin moet boer zoekt vrouw kijken
En toen begon het probleem : geen toegang en u heeft administratormachtingen nodig om dit te kunnen verwijderen.
Er is maar 1 user op deze laptop, en volgens mij ben ik ook admin
Het hele gekke is, in bepaalde mappen mag ik wel dingen verwijderen en de map daarna weer ineens niet

Paar screenies :

In deze map ik dan wel weer verwijderen

in deze map mag het dan ineens niet?

Even doorklikken, en daar is de melding over machtingen

Pak ik de volgende map om het daar te proberen, mag het ineens weer wel

Vrij apart dus, maar het gaat nog leuker worden. Omdat ik ook nog ruimte wil vrij maken, wil ik FM16 nog even verwijderen (ja uninstall gedaan via Steam) en er blijven nog een paar bestanden staan
Maar hier krijg ik ineens een compleet andere melding :

Ik snap er op dit moment echt niks meer van. Al geprobeerd "Take Ownership" (via reg file)
Gekeken of ik wel toegang heb om dingen te verwijderen :

Lijkt mij dat alles goed staat?
Hoop wel dat het een beetje duidelijk is zo