Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickcob111
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-06-2024
Hoi,

Ik heb een PC met:
  • Asrock Z77 Pro3 moederbord
  • i5 2500k met 8GB ram
  • de videokaart die erin zit: ASUS GTX 660 DirectCU II OC met 2gb GDDR5 en 192 bits.
  • OCZ ModXStream Pro, 600W.
Ik heb nog een kaart liggen, namelijk de MSI N660 TF 2GD5/OC die ook 192 bits is met 2gb.
Alleen mijn moederbord ondersteund geen SLI. Is het het dan waard om een nieuw moederbord te kopen en de tweede kaart erin te stoppen of is dat het geld niet waard door een te klein performance verschil?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Hoi, hier ook een trotse 660 GTX Ti bezitter :W

Zelf ooit wel eens de NVidia 7500GTO in SLi gedraaid, werkt goed, echter ligt het er net aan voor je doeleinden. Sommige spellen ondersteund het wat beter dan andere, sommige spellen hebben er zelfs een doeleinde voor.

Wetend anderzijds dat deze kaart later dit jaar 5 jaar oud is, ga ik hem zelf vervangen later dit jaar.

Niet wetend wat je doeleinden is, gokkend richting gaming vanwege SLi zou ik het zelf niet doen als je Mobo het niet ondersteund maar kijken voor een upgrade, tenzij je er een heel goedkoop op de kop kan prikken. Onthoud wel dat, indien je er een koopt, hij ook je huidige RAM moet ondersteunen en andere randapparatuur.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:36
zonde van je geld, ik zou eerder de kaart verkopen en een recentere kaart kopen.
En het moederbord zo laten als ie is.

Welke games speel je?

[ Voor 28% gewijzigd door freaky35 op 27-03-2017 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet waard. verkoop je twee GTX 660 en koop een R9 280X oid terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aminam
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:28
is het niet waard, 2gb op 192b is niet voldoende voor de meeste games tegenwoordig. Onthoudt dat je niet het geheugen van de 2e kaart kunt gebruiken in sli. Ik zou zeggen verkoop ze beide en probeer een goedkope r9 290/rx470 op de kop te tikken. Er vanuit gaande dat je voeding dat trekt natuurlijk.

B550 | R7 5800x3d | RX6950XT | Formd T1 | AW3423DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

En een moederbord op de kop tikken voor je huidige CPU dat SLI ondersteund is ook niet heel makkelijk meer. LGA1155 is vrij schaars aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

die 2500k kan goed overweg met een 290X/390X/780ti.. daar houdt het zon beetje bij op

SLI 660 is totall wasting ur time

[ Voor 54% gewijzigd door A87 op 28-03-2017 01:25 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GromuhlDjun
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:20
Een 660 SLI is ongeveer net zo snel als een GTX970 wanneer 2gb genoeg is. +issues met SLI ondersteuning +microstutters.

2e hands Z77 moederborden kosten €50-€150.

Ik denk dat het zonde van je geld is. Door de issues met SLI, microstutters en beperkte geheugenomvang zou ik al afgeschrikt worden. Dan kun je waarschijnlijk beter één grafische kaart in je huidige build stoppen.
Pagina: 1