(Visual Studio).NET Beta 2 ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
Ik ben nu al 3 uur aan het proberen VS.NET Beta te installeren, maar ik krijg het nog niet voor elkaar. Halverwege loopt de hele boel in de soep, dus ik ben nu alles eerst aan het de-installeren. Ik heb de computer niet eerst schoongemaakt, dus daar kan het ook aan liggen, maar vooralsnog geen positieve ervaring :( Hopen dat het vanavond anders is! :D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Zo, nu drukte ik op uninstall en een half uur later blijkt ie in 1 keer geinstalleerd te zijn :? Naja, ik mag toch niet klagen nu! :D Op het eerste gezicht ziet het er goed uit zo! Nu gaan we testen :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Verwijderd

Heb helaas niet de beschikking over VS.NET maar ben wel begonnen aan C# in combi met .NET (gewoon via m'n favo editor UltraEdit) en ik vind het top! :)

It's so much easier dan dat vage C++/MFC gedoe :)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Ik heb gelukkig niet de beschikking over VS .NET >:)

Ik denk dat je het hele .NET idee veel beter kunt begrijpen als je met de SDK aan de slag gaat.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 16:57 schreef mbravenboer het volgende:
Ik heb gelukkig niet de beschikking over VS .NET >:)

Ik denk dat je het hele .NET idee veel beter kunt begrijpen als je met de SDK aan de slag gaat.
Denk dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben, VS(.NET) neemt veel werk voor je over, soms wel TE veel!

• mbravenboer
Pas hoorde ik iemand dit zeggen (ging over ander onderwerp, parsen van XML):
Pardon my editorializing, but I think it's typical that Microsoft made the most simplistic and least maintainable and extensible choice. You can now look forward to lots of "visual design tools" and "wizards" that help you manage that mess.
Het vervelende is dat ze deze techniek nu ook toepassen nu ze wel iets hebben wat technisch goed in elkaar zit.

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ik ben begonnen met notepad en de reference. Op een gegeven moment moet je zo vaak dezelfde taken uitvoeren dat je behoefte hebt aan een programma die dat voor je doet. Nu ik met VS.NET werk gaat alles veel sneller en ik weet wel wat het programma allemaal doet, omdat ik het in het begin ook zelf gedaan heb. Maar het scheelt een hoop werk en dat is belangrijk :)

• mbravenboer
Op donderdag 05 juli 2001 02:53 schreef ErectionJackson het volgende:
Op een gegeven moment moet je zo vaak dezelfde taken uitvoeren dat je behoefte hebt aan een programma die dat voor je doet.
Dan zijn je ontwerpen niet goed ;)

Nee ff zereneus... Uiteraard heeft VS .NET aardige zaken, maar syntax-kleuring en eenvoudige project-management zou ik meer dan genoeg vinden... Gelukkig verschillen meningen anders was er niet zo'n diversiteit aan software :)

Verwijderd

[bit O.t.]Aargh! Ik zat op 90% van de installatie van VS.NET, zakt de server in elkaar!
[/bit O.t.]

Anyway, als het werkt, zal ik mijn ervaring ook ff spuien..

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Ik heb hem nou draaien sinds vanmorgen 10:30 en draait lekker, en klein bugje gehad, verder niets.

Installatie verliep vlekkenloos, duurde alleen erg lang.

Marcel.

weinig tot niks..

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Bij mij draait de boel nu ook helemaal perfect. Ik heb ook even de Mobile Internet Toolkit Beta 2 geïnstalleerd. Die intergreert perfect in Visual Studio en is echt heel handig. Ik duik de ontwikkelkamer weer in... :)

Verwijderd

Als een zonnetje! Wat een verademing na VS.NET bèta 1...!!! :D

Ik ga snel weer verder..

• didio

didio

didio.nl

Ik heb ook die codeswap plugin eringezet, best lache, kan je je code uitwisselen met andere en je kan naar code zoeken van anderen.

http://www.vscodeswap.net/

weinig tot niks..

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ja, wel geinig plug-innetje ja. Het geheugengebruik is een stuk lager. Ik heb er wel even 512 MB extra ingezet (nu 1GB :9~ ) want als je tegelijkertijd flink aan het Photoshoppen bent kun je wel eens een tekort aan geheugen krijgen :)

• didio

didio

didio.nl

Volgens mij zit er zelfs een memory leak in ofzo, na een tijdje werken heeft mijn machine opeens 550 MB geheugen in gebruik terwijl er maar 256 in zit.

Normaal is dit zo rond de 200 MB.

Niemand anders die daar last van heeft?

Marcel.

weinig tot niks..

Verwijderd

Ter info:
Dear Visual Studio Beta 2 Customer:

Our product development team in Redmond has, unfortunately, discovered a bug
in the Beta CDs you have recently received. It is an unintended timebomb
that will prevent VS from running after 31 July 2001. Our plan is to
replace your beta by automatically shipping you a new release of Visual
Studio .Net Professional Beta 2, which does not have the bug, and to do this
as soon as possible.

If you choose to install the beta you received, don't worry - the timebomb
won't affect any of your code, and won't affect any running applications.
If you do install from these CDs, keep in mind that you will have to
reinstall when you receive your replacement CDs. You can also choose to
wait to install beta 2 from your replacement CDs. We apologize for the
inconvenience, and are working as hard as possible to get fixed VS.NET
Professional Beta 2 copies to you as quickly as possible.

Thank you,
Visual Studio.NET Beta Team
dit "Bugje" zit alleen in vs.net pro engels, de Enterprise Architect Edition heeft er geen last van.

• didio

didio

didio.nl

Ik heb al mail gehad dat ik een nieuwe versie krijg..

Marcel.

weinig tot niks..

Verwijderd

Op maandag 09 juli 2001 08:04 schreef Microsoft het volgende:
If you choose to install the beta you received, don't worry - the timebomb
won't affect any of your code, and won't affect any running applications.
nee, dát zou er nog eens bijkomen! :( ;)

Ik heb trouwens nog niks gemerkt van een memory leak.. Het zou natuurlijk kunnen, want het blijft een bèta.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ik heb ook niks gemerkt en ik krijg ook een nieuwe toegestuurd ja

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 10:06

curry684

left part of the evil twins

Even een stomme vraag maar werkt beta 2 van dit kreng wel onder XP?

Mijn beta 1 wil niet installeren, want (hou je vast) : Windows 2000 Service Pack 1 failed to install

Geniaal die jongens in Redmond....

Professionele website nodig?

Verwijderd

Klopt , ms heeft ook nooit ontkent dat B1 niet op Xp werkt want B1 van whistler en .net zijn +- tegelijkertijd uitgekomen en tjah teams werken een beetje langs elkaar heen dan he? Beta2 draait prima op XP daar in tegen.

• ErectionJackson

ErectionJackson

Topicstarter
Ja, bij de Requirements staat ook wel Windows XP, dus daar moet ie wel op kunnen werken

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-04 10:34
Ik heb nu Beta 2 al een geruime tijd op de pc staan, maar deze pc is afgelopen week gecrasht.
Mijn profiel was wel te redden, want die staat op het netwerk hier.

Nu heb ik Beta 2 weer geïnstalleerd, maar ik heb een probleem: mijn HTML design view is weg en mijn webcontrols in de toolbox zijn ook niet meer beschikbaar. Ook is de syntaxhighlighting in mijn aspx bestanden weg.

Iemand hier ervaring mee? En belangrijker; iemand die weet hoe dit te herstellen is? Het moet iets in mijn profiel zijn, want de lokale harde schijf is nieuw...

Ik heb de Visual Studio map in mijn profiel vervangen door een werkende versie van een andere PC en nog zijn mijn instellingen zo....

sensei_d.fpv channel

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:43
Mja, dit topic ging eigenlijk over de eerste versie van VS.NET.
Het is handiger als je een nieuw topic maakt voor jouw probleem; anders gaan mensen eerst 20 (oude) replies doorworstelen alvorens ze jouw probleem zien.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.