Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
It's so much easier dan dat vage C++/MFC gedoe
Ik denk dat je het hele .NET idee veel beter kunt begrijpen als je met de SDK aan de slag gaat.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Denk dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben, VS(.NET) neemt veel werk voor je over, soms wel TE veel!Op woensdag 04 juli 2001 16:57 schreef mbravenboer het volgende:
Ik heb gelukkig niet de beschikking over VS .NET
Ik denk dat je het hele .NET idee veel beter kunt begrijpen als je met de SDK aan de slag gaat.
Het vervelende is dat ze deze techniek nu ook toepassen nu ze wel iets hebben wat technisch goed in elkaar zit.Pardon my editorializing, but I think it's typical that Microsoft made the most simplistic and least maintainable and extensible choice. You can now look forward to lots of "visual design tools" and "wizards" that help you manage that mess.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Dan zijn je ontwerpen niet goedOp donderdag 05 juli 2001 02:53 schreef ErectionJackson het volgende:
Op een gegeven moment moet je zo vaak dezelfde taken uitvoeren dat je behoefte hebt aan een programma die dat voor je doet.
Nee ff zereneus... Uiteraard heeft VS .NET aardige zaken, maar syntax-kleuring en eenvoudige project-management zou ik meer dan genoeg vinden... Gelukkig verschillen meningen anders was er niet zo'n diversiteit aan software
Verwijderd
[/bit O.t.]
Anyway, als het werkt, zal ik mijn ervaring ook ff spuien..
Installatie verliep vlekkenloos, duurde alleen erg lang.
Marcel.
weinig tot niks..
http://www.vscodeswap.net/
weinig tot niks..
Normaal is dit zo rond de 200 MB.
Niemand anders die daar last van heeft?
Marcel.
weinig tot niks..
Verwijderd
dit "Bugje" zit alleen in vs.net pro engels, de Enterprise Architect Edition heeft er geen last van.Dear Visual Studio Beta 2 Customer:
Our product development team in Redmond has, unfortunately, discovered a bug
in the Beta CDs you have recently received. It is an unintended timebomb
that will prevent VS from running after 31 July 2001. Our plan is to
replace your beta by automatically shipping you a new release of Visual
Studio .Net Professional Beta 2, which does not have the bug, and to do this
as soon as possible.
If you choose to install the beta you received, don't worry - the timebomb
won't affect any of your code, and won't affect any running applications.
If you do install from these CDs, keep in mind that you will have to
reinstall when you receive your replacement CDs. You can also choose to
wait to install beta 2 from your replacement CDs. We apologize for the
inconvenience, and are working as hard as possible to get fixed VS.NET
Professional Beta 2 copies to you as quickly as possible.
Thank you,
Visual Studio.NET Beta Team
Marcel.
weinig tot niks..
Verwijderd
nee, dát zou er nog eens bijkomen!Op maandag 09 juli 2001 08:04 schreef Microsoft het volgende:
If you choose to install the beta you received, don't worry - the timebomb
won't affect any of your code, and won't affect any running applications.
Ik heb trouwens nog niks gemerkt van een memory leak.. Het zou natuurlijk kunnen, want het blijft een bèta.
Mijn beta 1 wil niet installeren, want (hou je vast) : Windows 2000 Service Pack 1 failed to install
Geniaal die jongens in Redmond....
Verwijderd
Mijn profiel was wel te redden, want die staat op het netwerk hier.
Nu heb ik Beta 2 weer geïnstalleerd, maar ik heb een probleem: mijn HTML design view is weg en mijn webcontrols in de toolbox zijn ook niet meer beschikbaar. Ook is de syntaxhighlighting in mijn aspx bestanden weg.
Iemand hier ervaring mee? En belangrijker; iemand die weet hoe dit te herstellen is? Het moet iets in mijn profiel zijn, want de lokale harde schijf is nieuw...
Ik heb de Visual Studio map in mijn profiel vervangen door een werkende versie van een andere PC en nog zijn mijn instellingen zo....
Het is handiger als je een nieuw topic maakt voor jouw probleem; anders gaan mensen eerst 20 (oude) replies doorworstelen alvorens ze jouw probleem zien.
https://fgheysels.github.io/
Dit topic is gesloten.
![]()