Toon posts:

DVD speler Vergelijk pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er ook een site waar veschillende dvd (stand alone) spelers vergeleken worden.
Zit er aan te denken om een philips dvd speler tekopen weet alleen nog niet goed welke zit te denken aan de philps 957

heb max 1200 gulden te beseten en hij moet mp3 en alle andere dingen af kunnen spelen
heb ook een breebeel tv van philips

Verwijderd

Jazeker... ik dacht http://www.audioreview.com

of een neef/nicht daarvan :)

Verwijderd

Koop zo'n Hiteker BI 800-E, is goed merk, zit mp3 op en is REGIO VRIJ!!! En ik dacht dat er een pioneer loopwerk inzat. Er zit nog dts op en dolby 3.1 en 5.1, 2x scart, s-video, nog 2 digitale uitgangen. En het ding kost 700,- geloof ik!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor die site
alleen staat jammer genoeg de 957 en 761 er niet bij

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wel met een philips ga je geen MP3 afspelen.
Deze heeft daar geen zin in.
labway, revoy en hiteker kunnen dit wel.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

Bij de Blokker (jaja, klinkt non-ict...) hadden ze laatst een aanbieding van een DVD speler + Mp3 speler (+macrovision on/off, regiocode vrij, DTS + dobly 5.1)
Ik heb me deze dus ff binnengehaald, en was super tevreden erover. Mooi beeld/geluid en het prijskaartjes is om je dubbel te lachen: 475,-..!!!! *D

Verwijderd

Topicstarter
Shit kunnen die van philps geen mp3 afspelen
zou wel klote zijn
wat is een andere geod merk (JVC, Samsung)
Iemand nog site van winkels die dvd spelers verkopen

volgens de site van philips kunne ommige modellen wel mp3 afspelen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move -> AV

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:52

Canon23

>>MY<< world

kijk ook op:

www.kieskeurig.nl

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• RiBeye
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-07-2020
Op woensdag 04 juli 2001 13:56 schreef Shibby het volgende:
Koop zo'n Hiteker BI 800-E, is goed merk, zit mp3 op en is REGIO VRIJ!!! En ik dacht dat er een pioneer loopwerk inzat. Er zit nog dts op en dolby 3.1 en 5.1, 2x scart, s-video, nog 2 digitale uitgangen. En het ding kost 700,- geloof ik!
Ik heb hem ook. Geeft goed beeld en geluid. Hij kan trouwens ook MP3 afspelen. Verder nog geen problemen gehad met het apparaat.
De speler is wel alweer vervangen door een nieuwer type, volgens mij de BI 810-E. Kost rond de fl.799,- maar ik vind hem minder mooi. :)

Verwijderd

http://home.planet.nl/~ericess/dvdtrade/

ik heb de BI600E dat is de zelfde als de 800 alleen zonder Dolby decoder ( die heb ik al )
en standaard regiovrij !(heb regio 1 getest en idd !)
Ik heb die toen gekoct voor 549,-
Doet het perfect !

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of de philips 957 een Digitale decoder: heeft bij kieskeurig staat onbekend

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:08

4POX

Everybody is wired

Op woensdag 04 juli 2001 14:03 schreef U-lerZzZ het volgende:
Bij de Blokker (jaja, klinkt non-ict...) hadden ze laatst een aanbieding van een DVD speler + Mp3 speler (+macrovision on/off, regiocode vrij, DTS + dobly 5.1)
Ik heb me deze dus ff binnengehaald, en was super tevreden erover. Mooi beeld/geluid en het prijskaartjes is om je dubbel te lachen: 475,-..!!!! *D
Zit daar wel een DTS decoder in.. Ik dacht dat je bij die cheape dingen een aparte versterker nodig hebt

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 19:33 schreef 4POX het volgende:

[..]

Zit daar wel een DTS decoder in.. Ik dacht dat je bij die cheape dingen een aparte versterker nodig hebt
Jep hier zit ook een DTS decoder in. Ik was ook harstikke verbaast, toen ik dit machine'tje in mijn handen had.

Verwijderd

Voordat je tot kopen overgaat moet je zeker even bij Richer Sounds langs gaan in de van der Wou straat te Amsterdam.

Je kunt daar DVD spelers en ook audio apparatuur (medium tot high end) veelal voor 200 gulden of meer goedkoper krijgen !
Je krijgt er ook echte service aangeboden, en niet van die verkooppraatjes.

Dus kijk en vergelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties
denk dat ik voor de philips dvd 957 speler ga

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02 07:58

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-02 14:26

Stefano

Ondertitel Not Found

Check http://www.homecinemachoice.com/ voor reviews van DVD spelers. MP3 vind je alleen op de el cheapo spelers die niet bepaald bekend staan om hun fantastische beeldweergave. Tis maar wat je wil, een goede DVD speler (beeld) of een MP3 speler.

Suc6
Pagina: 1