When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Vraag
Alle reacties
Als ik mij niet vergis is het gewoon standaard gedrag en kan dit niet teruggezet worden zonder root.
Dat zou erg jammer zijn. Heb een compleet donker thema, en dit past er echt niet bij. Snap dat niet zo goed, want voorheen was dit wel mogelijk. Dacht dat een update vooruitgang moest betekenen
Helaas niet voor iedereen en op alle vlakken.
Overigens heb ik zelf geen S6, maar is ook de theme manager verdwenen met de Nougat update?
Nee die is er nog steeds, ziet er volgens mij alleen net wat anders uit dan voorheen.rens-br schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:45:
[...]
Helaas niet voor iedereen en op alle vlakken.
Overigens heb ik zelf geen S6, maar is ook de theme manager verdwenen met de Nougat update?
Maar met die thema manager is het niet mogelijk om een donker thema te installeren?LankHoar schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:56:
Nee die is er nog steeds, ziet er volgens mij alleen net wat anders uit dan voorheen.
Jawel, echter blijven de notificaties e.d. witrens-br schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:57:
[...]
Maar met die thema manager is het niet mogelijk om een donker thema te installeren?
Is er niemand die een S6 heeft en tegen hetzelfde aanloopt en dit al dan niet heeft opgelost?
Thema opnieuw installeren al geprobeerd?
En btw, is het een standaard rom?
Ik heb met mijn S6 Edge de update nog niet gehad namelijk.
Helaas, opnieuw installeren heeft niet geholpen. En ja, het is een standaard ROM. Ik woon in Tsjechië, misschien is het hier eerder uitgerold, en het zal sowieso gefaseerd uitgerold worden. Wellicht komen er nog meer mensen met hetzelfde "probleem" dus234FaTaLiTy schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:16:
Thema opnieuw installeren al geprobeerd?
Pagina: 1