Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar RAM geheugen voor een gigabyte ga-ab350 gaming 3 moederbord
Ik ben op deze site naar RAM op zoek geweest zowel in de pricewatch als de forums maar het is mij nog helemaal duidelijk welke ik nu moet aanschaffen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb als eerst mijn oog laten vallen op Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
maar na bestuderen van de Geheugen Support List van gigabyte zag ik deze niet in hun lijst staan.
na even speuren (de meeste sets op die lijst zijn €200+) kwam ik terecht bij de Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16.
nu is mijn vraag is het een ramp als mijn uitgekozen geheugen niet op de lijst staat of moet ik maar voor veilig gaan en meer uitgeven voor langzamer geheugen?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
mijn systeem:
amd ryzen 7 1700 processor
gigabyte ga-ab350-gaming 3 moederbord
RAM?
Crucial BX200 240GB ssd
WD Re WD1001FYYG 1tb extra opslag
Club 3D Radeon R9 270 '14 Series grafische kaart
ik wil de PC gaan gebruiken voor gamen en werk
(crappy grafische kaart maar dat is voor de volgende keer)
Bij voorbaat dank voor de hulp,
Mandarijn&Koe
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Ik ben op zoek naar RAM geheugen voor een gigabyte ga-ab350 gaming 3 moederbord
Ik ben op deze site naar RAM op zoek geweest zowel in de pricewatch als de forums maar het is mij nog helemaal duidelijk welke ik nu moet aanschaffen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik heb als eerst mijn oog laten vallen op Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15
maar na bestuderen van de Geheugen Support List van gigabyte zag ik deze niet in hun lijst staan.
na even speuren (de meeste sets op die lijst zijn €200+) kwam ik terecht bij de Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16.
nu is mijn vraag is het een ramp als mijn uitgekozen geheugen niet op de lijst staat of moet ik maar voor veilig gaan en meer uitgeven voor langzamer geheugen?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
mijn systeem:
amd ryzen 7 1700 processor
gigabyte ga-ab350-gaming 3 moederbord
RAM?
Crucial BX200 240GB ssd
WD Re WD1001FYYG 1tb extra opslag
Club 3D Radeon R9 270 '14 Series grafische kaart
ik wil de PC gaan gebruiken voor gamen en werk
(crappy grafische kaart maar dat is voor de volgende keer)
Bij voorbaat dank voor de hulp,
Mandarijn&Koe