Toon posts:

Spotify luisteren zonder telefoon, tablet of computer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Anoniem: 902467

Topicstarter
Mijn vraag

Ik wil graag spotify luisteren zonder mijn telefoon, tablet of computer.
Ik wil graag iets in de muur hebben, waarmee ik op een knop druk en zo spotify aan kan zetten en dan wordt het op mijn draadloze heos boxen afgespeeld

Ik zat te denken om zoiets in de muur te bouwen:
TechniSat Internet DAB+, FM, WiFi, Bluetooth, AUX Multiroom ondersteuning, Spotify Zwart

https://www.conrad.nl/nl/...potify-zwart-1539236.html

Zou het daarmee kunnen?

[Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 902467 op 26-03-2017 19:50]

Alle reacties

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Mag ik vragen waarom je dat wil?
Het lijkt mij veel handiger om het met je telefoon te bedienen die je toch altijd in de buurt hebt?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Anoniem: 902467 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:49:
Mijn vraag

Ik wil graag spotify luisteren zonder mijn telefoon, tablet of computer.
Ik wil graag iets in de muur hebben, waarmee ik op een knop druk en zo spotify aan kan zetten en dan wordt het op mijn draadloze heos boxen afgespeeld

Ik zat te denken om zoiets in de muur te bouwen:
TechniSat Internet DAB+, FM, WiFi, Bluetooth, AUX Multiroom ondersteuning, Spotify Zwart

https://www.conrad.nl/nl/...potify-zwart-1539236.html

Zou het daarmee kunnen?
Koop gewoon een simpel android tabletje en mod deze ietwat om inc. voeding netjes weg te kunnen werken.
Ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit en daarnaast een stuk veelzijdiger. Kun je eventueel in de toekomst middels allerhande apps je zonnescherm of verlichting bedienen vanuit dat punt

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:14
Eventueel kan je met een Raspberry Pi wel wat bouwen. Je kunt hier librespot op draaien, welke zich voordoet als een Spotify Connect apparaat. Hoe je dit dan bedient is aan jou. Mijn plan is om hiervoor een mooie interface te bouwen en deze als app op een tablet te installeren.

Eventueel kun je ook nog kijken naar Mopidy.

Anoniem: 902467

Topicstarter
Ik vind het juist niet fijn met telefoon.
Ik heb dat ding liever in mijn tas.

Tablet zat ik ook aan te denken, maar kan dat geen kwaad als hij continu aan de stroom zit?

Raspberry pi heb ik te weinig verstand van. Helaas.

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Nee kan geen kwaad, de batterij zal wat eerder de geest geven maar verder zou het geen problemen moeten opleveren.

Je kunt dan door een chromecast aan je boxen te hangen een draadloze oplossing hebben om spotify te bedienen.

[Voor 33% gewijzigd door LockeJohn op 26-03-2017 21:18]

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 20:19
Dit lijkt mij meer iets met aankoopadvies te maken te hebben dus ik verplaats je topic die kant op.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee