Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotify luisteren zonder telefoon, tablet of computer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• sandy32
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 03-05-2017
Mijn vraag

Ik wil graag spotify luisteren zonder mijn telefoon, tablet of computer.
Ik wil graag iets in de muur hebben, waarmee ik op een knop druk en zo spotify aan kan zetten en dan wordt het op mijn draadloze heos boxen afgespeeld

Ik zat te denken om zoiets in de muur te bouwen:
TechniSat Internet DAB+, FM, WiFi, Bluetooth, AUX Multiroom ondersteuning, Spotify Zwart

https://www.conrad.nl/nl/...potify-zwart-1539236.html

Zou het daarmee kunnen?

[Voor 38% gewijzigd door sandy32 op 26-03-2017 19:50]

Alle reacties

• Soldaatje
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online
Mag ik vragen waarom je dat wil?
Het lijkt mij veel handiger om het met je telefoon te bedienen die je toch altijd in de buurt hebt?

• Switchie
  • Registratie: april 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

sandy32 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:49:
Mijn vraag

Ik wil graag spotify luisteren zonder mijn telefoon, tablet of computer.
Ik wil graag iets in de muur hebben, waarmee ik op een knop druk en zo spotify aan kan zetten en dan wordt het op mijn draadloze heos boxen afgespeeld

Ik zat te denken om zoiets in de muur te bouwen:
TechniSat Internet DAB+, FM, WiFi, Bluetooth, AUX Multiroom ondersteuning, Spotify Zwart

https://www.conrad.nl/nl/...potify-zwart-1539236.html

Zou het daarmee kunnen?
Koop gewoon een simpel android tabletje en mod deze ietwat om inc. voeding netjes weg te kunnen werken.
Ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit en daarnaast een stuk veelzijdiger. Kun je eventueel in de toekomst middels allerhande apps je zonnescherm of verlichting bedienen vanuit dat punt

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• endness
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 15:48
Eventueel kan je met een Raspberry Pi wel wat bouwen. Je kunt hier librespot op draaien, welke zich voordoet als een Spotify Connect apparaat. Hoe je dit dan bedient is aan jou. Mijn plan is om hiervoor een mooie interface te bouwen en deze als app op een tablet te installeren.

Eventueel kun je ook nog kijken naar Mopidy.

• sandy32
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 03-05-2017
Ik vind het juist niet fijn met telefoon.
Ik heb dat ding liever in mijn tas.

Tablet zat ik ook aan te denken, maar kan dat geen kwaad als hij continu aan de stroom zit?

Raspberry pi heb ik te weinig verstand van. Helaas.

• LockeJohn
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 27-02 21:34
Nee kan geen kwaad, de batterij zal wat eerder de geest geven maar verder zou het geen problemen moeten opleveren.

Je kunt dan door een chromecast aan je boxen te hangen een draadloze oplossing hebben om spotify te bedienen.

[Voor 33% gewijzigd door LockeJohn op 26-03-2017 21:18]

• Rupie
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 06-11 09:55
Dit lijkt mij meer iets met aankoopadvies te maken te hebben dus ik verplaats je topic die kant op.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True