Toon posts:

USB optical mouse logitech valt uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms valt mijn usb mouse uit als ik bvb ff aan het counterstriken ben...dit duurt dan 5 sec en dan springt ie weer aan...iemand een idee hoe dit te verhelpen?

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
- Wat voor OS draai je?
- Check je kabels
- gebruik adners de meegeleverde PS/2 converter, als het USB problemen geeft.
- meer info gaarne?

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

• easydisk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 14:26
Dat probleem heb ik ook met mijn Logitech optical wheel mouse, aangesloten op de PS/2 ingang.

Bij mij gebeurd het altijd (ik speel op die computer geen spelletjes) onder office / internet explorer / gewoon windows (explorer)

Ik heb al een andere ondergrond voor de muis geprobeerd (al hoewel optical overal onder werkt) en ook het wel/niet installeren van de Logitech software maar niets helpt.

Dit alles onder Win98

Verwijderd

Topicstarter
Idd ik ook win 98....maar als ik ps2 gebruik gaat die in schokken :'(

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

kheb het ook gehad.. toen ff met kabeltjes wezen kloten in ander usb poortje gefrot en toen dee ie het weer.. heel wazig

blup

Verwijderd

ik had het probleem dat hij af en toe niet wilde schieten.
Dan druk je op de knop maar gebeurd er niets, lostlaten en dan weer indrukken dan doet hij het.
Met CS is dit zeer vervelend aangezien ik de neiging heb om overal gewoon in te rennen.

Ik heb nu een Neolec muis PS/2 en die doet het prima

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:54
oh, maar zat bij jouw muis geen USB-> P2/2 converter? bij mij wel. Ik heb de Wheel Mouse optical! niet draadloos he, want de draadlose muizen die optisch zijn geven wel problemen dat ze slech reageren!

Verwijderd

Topicstarter
Het is nog altijd niet opgelost :'(
Als ik de ps/2 connector gebruik gaat ie veeeel te schokkerig en met usb gaat ie smooth,maar valt ie regelmatig uit....zou dit iets in bios zijn of iets anders plzzz help!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel bij systeemapparaten en niet-geistalleerd onderdeel namelijk usb host to host bridge,welke drivers moet ik hiervoor gebruiken en zou dit met het feit kunnen te maken hebben dat ie soms uitvalt?

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Heb je niet toevallig een mobo met een via chipset, die hebben wel meer last van uitvallende usb poorten (dus ook usb muizen :) ) , en daarvoor moet je dan ff de filter drivers installen, te vinden op www.viahardware.com

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 01:44 schreef ubermaestro het volgende:
Heb je niet toevallig een mobo met een via chipset, die hebben wel meer last van uitvallende usb poorten (dus ook usb muizen :) ) , en daarvoor moet je dan ff de filter drivers installen, te vinden op www.viahardware.com
Ik had daar ook last van, teminste met Windows, weet niet of het nu nog is (heb nu wat bios updates enzo er overheen gehaald) maar ik losde het op met een USB hubje, wat ik had van mijn vorige mobo.

Owh ik heb btw de MSI K7T Turbo met idd een VIA KT133A

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik zie die filter drivers nergens op die site....

Verwijderd

Topicstarter
Heb ze al gevonden en installed maar helpen niet :'(,blijkbaar wil niets gaan op men kutpc ...

• Fault
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 15:56
Neemt usb ook een irq? Kunnen die niet samen conflicteren als er een apparaat zoals een geluidskaart (zware belasting) samen met de gebruikte usb port op 1 irq zitten. Ik had trouwens met mijn zeer geliefde ;) via chipset moederbord ook het probleem, dat mijn muis het wel/niet deed, opgelost door win2k te installeren, uiteraard zonder ACPI.

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de replys maar ik heb em nu op ps/2 gezet en ie gaat goed..ik laat em daar maar op dan,suckie usb :'(
Nu zit ik wel nog altijd met het 4x agp probleem :'(
Zie mobo forum...
Pagina: 1