Beste tweakers!
Sinds gisteren heb ik een lg 55b6v oled tv in de woonkamer staan. Dit i.c.m. met deze HTPC.
Helaas valt het beeld naar verloop van tijd uit en na onderzoek op het internet denk ik dat het aan de hdmi poort van het moederbord ligt.
Aangezien de HTPC geen 4k resolutie ondersteund en ik het probleem met beeld uitval heb wil ik er externe grafische kaart in drukken die 4k ondersteund.
Ik heb al gezocht maar kan geen juiste kaart vinden waarvan ik zeker weet dat deze in de silverstone mylo 4 past.
Nu is mijn vraag welke videokaart raden jullie mij aan? Mijn budget ligt rond de 100 euro. Maar als meer noodzakelijk is mag dat ook.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Sinds gisteren heb ik een lg 55b6v oled tv in de woonkamer staan. Dit i.c.m. met deze HTPC.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A8-7600 Boxed | € 63,03 | € 63,03 |
| 1 | Gigabyte F2A88XM-D3H | € 63,31 | € 63,31 |
| 1 | Silverstone Milo ML04 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Logitech Illuminated Living-Room Keyboard K830 QWERTY | € 78,99 | € 78,99 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 392,18 | |
Helaas valt het beeld naar verloop van tijd uit en na onderzoek op het internet denk ik dat het aan de hdmi poort van het moederbord ligt.
Aangezien de HTPC geen 4k resolutie ondersteund en ik het probleem met beeld uitval heb wil ik er externe grafische kaart in drukken die 4k ondersteund.
Ik heb al gezocht maar kan geen juiste kaart vinden waarvan ik zeker weet dat deze in de silverstone mylo 4 past.
Nu is mijn vraag welke videokaart raden jullie mij aan? Mijn budget ligt rond de 100 euro. Maar als meer noodzakelijk is mag dat ook.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast bedankt.