Beste Tweakers,
Ik wilde in eerste instantie gaan voor een desktop, maar heb toch besloten om voor een laptop te gaan. Dit i.v.m. de ruimte. Op dit moment heb ik de Asus N750JK-T4068H, tot nu toe altijd tevreden mee geweest alleen kan deze de nieuwste games niet meer aan.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk om te gamen. Games als Battlefield 4 & 1, Ghost Recon: Wildlands, Mass Effect Andromeda en de Total war serie wil ik zonder problemen kunnen draaien. Verder zal het systeem gebruikt worden voor de dagelijkse huis tuin en keuken dingen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen als ik op vakantie ga. Verder door het gebrek van ruimte is een laptop handiger dan een desktop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voor een (game)laptop kijk ik toch voornamelijk naar de MSI modellen.
Ik twijfel tussen de volgende twee modellen:
De MSI GT72VR 6RE-266NL heeft een 512GB SSD met een Intel Core i7-6820HK.
De MSI GT72VR 7RE-437NL heeft maar een 256GB SSD met een Intel Core i7-7700HQ.
- Mijn voorkeur gaat uit naar de MSI GT72VR 7RE-437NL, maar deze heeft wel maar 256GB SSD. Op mijn huidige laptop heb ik maar 170GB aan ruimte in gebruik. Het lijkt mij dat het voldoende moet zijn? Games als bijvoorbeeld de total war series kunnen toch prima op de HDD?
- Is een GTX1070 te veel voor een laptop en kan ik beter kijken naar een GTX1060?
- Is er misschien een andere laptop waar ik naar moet kijken?
Ik wilde in eerste instantie gaan voor een desktop, maar heb toch besloten om voor een laptop te gaan. Dit i.v.m. de ruimte. Op dit moment heb ik de Asus N750JK-T4068H, tot nu toe altijd tevreden mee geweest alleen kan deze de nieuwste games niet meer aan.
Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk om te gamen. Games als Battlefield 4 & 1, Ghost Recon: Wildlands, Mass Effect Andromeda en de Total war serie wil ik zonder problemen kunnen draaien. Verder zal het systeem gebruikt worden voor de dagelijkse huis tuin en keuken dingen.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, alleen als ik op vakantie ga. Verder door het gebrek van ruimte is een laptop handiger dan een desktop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Voor een (game)laptop kijk ik toch voornamelijk naar de MSI modellen.
Ik twijfel tussen de volgende twee modellen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI GT72VR 6RE-266NL | € 2.239,- | € 2.239,- |
| 1 | MSI GT72VR 7RE-437NL (Dominator Pro) | € 2.249,- | € 2.249,- |
De MSI GT72VR 6RE-266NL heeft een 512GB SSD met een Intel Core i7-6820HK.
De MSI GT72VR 7RE-437NL heeft maar een 256GB SSD met een Intel Core i7-7700HQ.
- Mijn voorkeur gaat uit naar de MSI GT72VR 7RE-437NL, maar deze heeft wel maar 256GB SSD. Op mijn huidige laptop heb ik maar 170GB aan ruimte in gebruik. Het lijkt mij dat het voldoende moet zijn? Games als bijvoorbeeld de total war series kunnen toch prima op de HDD?
- Is een GTX1070 te veel voor een laptop en kan ik beter kijken naar een GTX1060?
- Is er misschien een andere laptop waar ik naar moet kijken?