Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 902119

Topicstarter
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een nieuwe gsm of smartphone die kleiner is dan 5 inch.

Vorige smartphones
- Samsung Galaxy SIII mini Hiervan was ik tevreden en deze was ideaal van grootte.
- Samsung Galaxy J5 Qua batterij, scherm en andere was deze goed, maar ik vond deze veel te groot.

Mogelijke opties als nieuwe
- CAT S30 Deze is kleiner dan 5 inch, maar op vlak van lengte en breedte is hij even groot als de SamsungJ5
- Sony Xperia Z1 Compact
- HTC One mini 2
- Samsung Galaxy A3

Wat had ik graag gehad
- Kleiner dan 5 inch.
- Wifi (klinkt vanzelfsprekend, maar ik overweeg een gewone gsm voor de grootte.)
- Sterke batterij (Ik dacht dat 3000 mAh 'goed' is, maar ondertussen merkte ik dat gewone gsms van 1030 mAh eigenlijk langer meegaan dan de 3000 mAh. Hoeveel heb je dus nodig zodat je je gsm/smartphone niet 2 keer moet opladen per dag?)
- Enkele apps kunnen downloaden. (Ik speel geen spelletjes. De apps die ik nodig heb zijn: youtube, facebook, messenger, outlook, weerbericht en een app voor notities.)
- Een agenda.
- MP3 speler (Niet elke gsm heeft dit ;) )

Als je nog vragen hebt over iets dat ik graag zou hebben, vraag maar raak. :)

Welke gsm raden jullie aan van degene die ik heb opgesomd of zijn er nog een andere opties die interessant zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
hier heb je eventueel een lijst van coolblue https://www.pdashop.nl/ca...ice&dir=a&page=1&items=24

heb je ook een budget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 902119

Topicstarter
Eerst dacht ik om onder de €100 te blijven, maar ondertussen heb ik al gemerkt dat dit tegenwoordig niet meer zal lukken.

Bedankt voor je overzicht. Het enigste waar ik tegenop kijk, is die 5inch. Laten we zeggen dat de breedte en de lengte van de Samsung S3 mini hetgeen is dat ik zoek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
Je kan eventueel naar een g5 of g4 kunnen kijken van motorola. Ze zijn 5 inch en net iets groter dan de s3 mini maar in de breedte vrijwel gelijk. Aangezien de s3 mini vrij vorse bezels had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Het beste past denk ik een S4 Mini.

Verouderd: ja.

Maar met jouw eisen blijft er weinig over. Alle nieuwe modellen zijn veel groter. Die gaan niet binnen 63mm breedte passen.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23-01 09:52
Een 5.2 inch met dunne bezels kan kleiner zijn dan een 4.7 inch met brede bezels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:26

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Allaboutphones heeft hier net een video over geplaatst. Conclusie: klein is tegenwoordig niet meer echt klein. Ze gaan daar tot 4.7", en dat is echt al behoorlijk groter dan je S III Mini.
Linkje: https://www.allaboutphone...cte-smartphones-mei-2016/
Als je echt klein wil zal je moeten uitwijken naar een iPhone 5S of SE, op Android gebied krijg je pas een beetje fatsoenlijke specs op 4,7" en > € 200....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dubbel met: Kleine, sterke gsm/smartphone <5 inch. Maar aangezien deze uitgebreid is blijft deze open. Wel geef ik het topic even een schopje van AND naar MAA, aangezien het aankoopadvies betreft.
Pagina: 1