Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vijf 3d-printers onder de 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

• Sw333t
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-10 15:02
Hoi Tweakers,

In deze review staat een foutje: reviews: Vijf 3d-printers onder de 1000 euro: welke kwaliteit bieden 'goedkop...

Net onder het eerste grafiekje staat de tekst "Als de print klaar is en de printer niets te doen heeft, verstookt de Finder nog constant 3W...".

Die 3W is echter de waarde van de da Vinci. De Finder verstookt 19,8 W in idle stand.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:07

WoutF

Hoofdredacteur
Fixed :)

• Heedless
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Kleine feedback op de video zelf: er zitten een hoop shots in met een tweede camera, waar jullie niet in kijken. Ik snap dat jullie het wat dynamischer proberen te maken, maar wat mij betreft zien die beelden er echt heel amateuristisch uit. Ik zat me er echt ontzettend aan te ergeren tijdens het kijken. Het voelt veel te veel als een trucje.
Waarschijnlijk persoonlijk, maar misschien iets om op te letten bij volgende video's?

Overigens inhoudelijk een leuk onderwerp om te zien / over te lezen op tweakers! Van mij mag het vaker over dit soort tools gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Heedless op 26-03-2017 11:12 ]

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-11 08:05
Volgens mij zit er nog een foutje in dit artikel.

Op de pagina Testresultaten: testoctagon staat bij de Flashforge Finder "De resultaten in pla en abs zijn vergelijkbaar." Maar volgens de rest van de review kan die printer helemaal geen abs printen?

Op diezelfde pagina staat bij de Wanhao Duplicator i3 Plus helemaal niets over abs-prints. Ik vraag me af of de octagon gewoon totaal is mislukt door de eerder in de review genoemde problemen. Had alleszins wel een zinnetje en/of fotootje verwacht.

• djwice
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het zou mooi zijn als jullie deze printers naast de nieuwste Prusa kunnen zetten. Zelfde prijs, en als je kunt wachten tot de zomer om te beginnen met 3D printer, mi.i. de beste keuze ooit.
http://www.prusaprinters....rts-slic3r-prusa-edition/

Bijvoorbeeld.

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:33

Tazzios

..

Bij metingen staat er een kopje "Procentuele afwijkingen" boven de eerste grafiek maar daarbij zou zou ik geen negatieve waardes verwachten.
Een afwijking van -2,8% procent houd dan in dat hij nauwkeuriger was dan de bron?

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-11 08:05
@Tazzios, ik denk dat ze bedoelen dat hij 2,8% te klein was.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Jerrythafast schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:31:
Volgens mij zit er nog een foutje in dit artikel.

Op de pagina Testresultaten: testoctagon staat bij de Flashforge Finder "De resultaten in pla en abs zijn vergelijkbaar." Maar volgens de rest van de review kan die printer helemaal geen abs printen?

Op diezelfde pagina staat bij de Wanhao Duplicator i3 Plus helemaal niets over abs-prints. Ik vraag me af of de octagon gewoon totaal is mislukt door de eerder in de review genoemde problemen. Had alleszins wel een zinnetje en/of fotootje verwacht.
Testresultaten aangepast, dank :)

En wat de procentuele afwijkingen betreft, dat zijn inderdaad de afwijkingen naar boven (groter dan 20mm dus) of naar beneden (kleiner dan 20mm). Heb het wat verduidelijkt...

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-11 16:36

Electrowolf

Mod met Liefde!

Tip voor de video: het is fijn als jullie in de camera kijken. Kennelijk stonden er twee camera's opgesteld, dit is goed aan bij Paul te zien in het begin van de video waar hij vaak switcht van camera met z'n ogen.

Soms een shot vanaf de zijkant (zeg 1 of 2 in deze video) is prima, maar nu ben je als kijker snel de weg kwijt.

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Pagina: 1