Operation Flashpoint vastlopen 2e missie

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 17:36

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Weet iemand waarom operation flashpoint vast loopt op m'n AMD Duron 600 MHz tijdens de 2e missie (die in het bos)? De single missie's doen het wel gewoon, behalve die met die snipers (ook weer in het bos) Ik zelf denk dat het komt door dat er iets fout gaat als je in het bos loopt, maar wat presies???

Heeft iemand dit probleem ook gehad, of heeft iemand een oplossing??

Video kaart: GForce 2 MX
192 MB Geheugen

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hij moet teveel bomen genereren en loopt vast??? ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

ff overnieuw installeren? of display opties aanpassen? Gebruik je T&L?

Bij mij (TB900@1Ghz, GeForce2 GTS, 256MB) loopt OpFlashPoint perfect.. ben nu al aardig onderweg in de campaign en zat bomen gezien .. geen probleem om er tussen door te lopen (complete bossen) of er overheen te rijden (met mijn M1A1 tank).

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:28

Bezulba

Formerly known as Eendje

hij ziet door de bomen het bos niet meer en valt flauw.. :) hehe tis een inkoppertje.

kheb btw geen id. is het wel de originele versie? :)

blup

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
misschien weer zo'n 'virtueel geheugen' probleem? of zit ik nu weer verkeerd? :P
Heb ook maar 200 megabijtjes virtueel, en heb da game to de end gespeeld.
Zat bomen gezien ja, vooral de laatste paar levels op kolgujev, alleenmaar bossen :)