Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gaming laptop €2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen

Wat is je budget?
€2000 +-100

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Na acht jaar hard werken, zijn de dagen van mijn laptop geteld.
Tijd voor een nieuwe laptop!

Het gaat mij om gamen, daarom zijn mijn belangrijkste eisen een laptop die de komende tijd niet buigt voor de nieuwste games en deze goed en mooi kan weergeven. Het liefst heb ik daarom een 17,3 inch scherm, een SSD (256GB lijkt mij genoeg, de laptop die ik nu heb heeft 256GB opslag TOTAAL!), een GTX 1070 en de 7700HQ caby lake.

Ik heb al best veel rondgekeken maar twijfel heel erg. Om binnen mijn budget te blijven (2100 is echt wel de max) lijkt het erop aan te komen dat ik een keuze moet maken tussen:

1: 6700skylake + gtx 1070

2: 7700cabylake +gtx 1060

Nu heb ik wel de HP omen 17- 270 gezien die zowel de 7700cabylake als de gtx 1070 bevat, voor slechts €2000!

Dit lijkt mij te mooi om waar te zijn en daarom vraag ik graag advies aan u.

De andere drie laptops die ik bekeken heb zijn:

1: De laptops van MSI GT72VR (de 6RE-023NL (dominator pro) en de 7RD-440NL)

2: De Asus ROG G752VS-GC003T

Hopelijk kunt u mij advies geven! In ieder geval alvast bedankt.

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Van de Omens hoor ik dat bouwkwaliteit een stuk meer onderdoet dan die van Asus/MSI

Verder voor games op langere termijn heb je meer aan GTX 1070 icm skylake dan GTX 1060 icm Kabylake

Kabylake is maar zo'n 5-10 % sneller, maar GTX 1070 is daarentegen een stuk krachtiger dan de GTX 1060, dus kan je langer op ultra settings met hoge framerates spelen

Star Citizen Referral Code

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 18:21:
Wat ga je met je laptop doen?
Gamen

Wat is je budget?
€2000 +-100

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee

Na acht jaar hard werken, zijn de dagen van mijn laptop geteld.
Tijd voor een nieuwe laptop!

Het gaat mij om gamen, daarom zijn mijn belangrijkste eisen een laptop die de komende tijd niet buigt voor de nieuwste games en deze goed en mooi kan weergeven. Het liefst heb ik daarom een 17,3 inch scherm, een SSD (256GB lijkt mij genoeg, de laptop die ik nu heb heeft 256GB opslag TOTAAL!), een GTX 1070 en de 7700HQ caby lake.

Ik heb al best veel rondgekeken maar twijfel heel erg. Om binnen mijn budget te blijven (2100 is echt wel de max) lijkt het erop aan te komen dat ik een keuze moet maken tussen:

1: 6700skylake + gtx 1070

2: 7700cabylake +gtx 1060

Nu heb ik wel de HP omen 17- 270 gezien die zowel de 7700cabylake als de gtx 1070 bevat, voor slechts €2000!

Dit lijkt mij te mooi om waar te zijn en daarom vraag ik graag advies aan u.

De andere drie laptops die ik bekeken heb zijn:

1: De laptops van MSI GT72VR (de 6RE-023NL (dominator pro) en de 7RD-440NL)

2: De Asus ROG G752VS-GC003T

Hopelijk kunt u mij advies geven! In ieder geval alvast bedankt.
Ik zou deze kiezen....zonder twijfel: pricewatch: MSI GT72VR 6RE-023NL Dominator Pro

HP heeft een slechte bouwkwaliteit en de MSI koelt beter dan de ROG.....

Succes ;)

• Metaalhoofd
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 15:25
Lijkt mij ook een uitstekende keuze.

Verkijk je ook niet op de grootte van een SSD. 250 GB is voor je huidige laptop misschien genoeg, maar AAA spellen worden alleen maar groter.

Star Citizen Referral Code

Verwijderd

Metaalhoofd schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:06:
Lijkt mij ook een uitstekende keuze.

Verkijk je ook niet op de grootte van een SSD. 250 GB is voor je huidige laptop misschien genoeg, maar AAA spellen worden alleen maar groter.
Gelukkig worden de externe SSD's ook steeds goedkoper, waarop @Verwijderd nog zou kunnen overwegen om in de toekomst een externe SSD aan te schaffen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!
Wat mij nog niet duidelijk is, is of er bij de msi dominator pro een 120Hz scherm met g-sync geleverd wordt?

Op de site van MSI staat dat dit verschilt land en 'stock keeping unit'...

• Spanky79
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 17:31
Je kunt ook nog even kijken voor een medion. Dat zijn MSI barebones, maar wel weer net wat goedkoper. Zit meer in de pricerange van de omen. Krijg je wel een 6700 cpu.

• DamirB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-11 23:11
Msi heeft goede speakers, over het algemeen fijner toetsenbord en betere koeling, maar de service van msi is wel weer slechter

• DiGiBrAt
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
kijk ook eens naar de nieuwe Dell/Alienware 17" http://www.dell.com/nl/p/...ides=n00aw17r417:8~2561TB

Komt op youtube ook vaak goed uit de reviews en valt binnen je budget.(linkje is het iets oudere model met de 6gen cpu, 7gen is net afgelopen maand beschikbaar gekomen in NL)
Plus het voordeel is dat je eventueel in de toekomst ook nog een externe gfx card eraan kunt hangen met de Alienware Graphics Amplifier...mochten de games wat meer power vereisen.
Bovensstaande link heeft dan wel geen g-sync voor je games, maar IPS is natuurlijk een heel stuk mooier qua kleuren. Ze hebben wel G-Sync beschikbaar in de duurdere modellen overigens met een GTX 1070 of zelfs een 1080
Ook passen er in totaal 3x M.2 SSDs in de laptop aan de onderkant en kun je het memory tot 32GB uitbreiden max.

[ Voor 25% gewijzigd door DiGiBrAt op 02-04-2017 02:34 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 05:12:
Bedankt voor de reacties!
Wat mij nog niet duidelijk is, is of er bij de msi dominator pro een 120Hz scherm met g-sync geleverd wordt?

Op de site van MSI staat dat dit verschilt land en 'stock keeping unit'...
Specificaties kun je opvragen via de MSI importeur: 040-2676600
Pagina: 1