Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Video toont Samsung Galaxy S8 met witte schermranden

Pagina: 1
Acties:

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Topicstarter
De bewuste video is door de website Slashleaks op YouTube gezet. Alhoewel de video slechts negen seconden duurt, valt er wel het een en ander uit op te maken. Zo is duidelijk te zien dat de randen om het scherm wit zijn, terwijl in eerdere uitgelekte afbeeldingen juist zwarte randen te zien waren. Waarschijnlijk kiest Samsung dus voor levering in meerdere kleuren.
Iets zegt me toch dat de voorkant niet klopt. Kan het zijn dat er een witte screenprotector op zit en dat ze daarom een touchscreen-test uitvoeren?
Bron: Mstiic in 'nieuws: Video toont Samsung Galaxy S8 met witte schermranden'
Als je ook even verder kijkt dan naar alleen de telefoon zie je allemaal screen protectors op de tafel liggen. De conclusie hieruit lijkt dus al een stuk dichter in jouw richting te liggen.
Dit zal dus ook geen lek zijn vanuit samsung zelf, maar vanuit een fabrikant van screenprotectors. (klein beetje "duh" gevoel hier)
Bron: TJRef in 'nieuws: Video toont Samsung Galaxy S8 met witte schermranden'
@Tweakers.net, volgens mij is het testen van de touch functie bedoeld voor de glazen curved screen protector die er op zit! wat gelijk verklaard Waarom deze witte front afwijkt van de tot nu toe uitgelekte zwarte front versies.
Bron: indofk in 'nieuws: Video toont Samsung Galaxy S8 met witte schermranden'

Uuhhhmmmm. Tweakers.net ? :/ :X

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• Mark_88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:50
Het lijkt erop dat jullie gelijk hebben. Ik heb een update toegevoegd met deze informatie. Ik zal Bauke ook even tippen. Thanks voor het doorgeven. :)