Vraag
Alle reacties
Ziet er custom uit; twee grote contacten voor stroom en 5 kleine voor data. Wat is de fabrikant van de betreffende tubes?
Vanwaar dit daarom in AUD staat is me een raadsel. EL lijkt mij meer op zijn plaats.sig69 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:44:
...een stel led tubes...
AUD > EL
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Zouden dan 13-polige DIN stekers moeten zijn? Ik ken de oude 3-7 Polige DIN stekers nog wel vanuit de tijd voordat er Cich/Tulp stekers gebruikt werden voor het aansluiten van audio componenten maar 13-polige....?MikeyMan schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 15:44:
Ziet eruit als DIN.
Leuke is dat je in die foto's ook geen enkele verhouding kunt ontdekken zodat een 13-polige "Caravan Steker" ook wel eens zou kunnen passen
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ziet eruit als een gemodificeerde din. Denk dat die nokjes tussen de contacten voor extra isolatie dienen om overslag te voorkomen. Topspul.
ShowtecTommyboyNL schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 16:45:
Ziet er custom uit; twee grote contacten voor stroom en 5 kleine voor data. Wat is de fabrikant van de betreffende tubes?
ExcuusFeaR schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:32:
[...]
Vanwaar dit daarom in AUD staat is me een raadsel. EL lijkt mij meer op zijn plaats.
AUD > EL
Ze zijn ongeveer zo groot als een normale xlr stekkerwimmel_1 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 17:39:
[...]
Leuke is dat je in die foto's ook geen enkele verhouding kunt ontdekken zodat een 13-polige "Caravan Steker" ook wel eens zou kunnen passen
[ Voor 56% gewijzigd door sig69 op 25-03-2017 18:01 ]
Pagina: 1