Microsoft Edge probeert pagina op te slaan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Wanneer ik in Microsoft Edge WindowsCentral.com of het advertentiebeheer van Tweakers.net, wil Microsoft Edge de pagina opslaan als .htm bestand. Bij Tweakers wordt dat dan admanager.htm. Op Google kon ik niet echt anderen vinden met het zelfde probleem, en heb geen idee hoe dit op te lossen is, aangezien ik het met eerdere versies, Windows 10 1507 en 1511, niet had.
...

Ik gebruik Windows 10 Anniversary Update (1607) x86 (32 bits) met Microsoft Edge 38.14393.0 en EdgeHTML 14.14383. Ik heb verder een extensie, uBlock Origin.
...

Ik heb op Google gezocht voor vergelijkbare problemen, maar niet gevonden. Verder zou ik niet weten hoe dit op te lossen is.
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Klopt, verdere updates staan op deze pagina: https://developer.microso.../platform/issues/8796739/

Er staat dat de fix er is, maar niet op mijn systeem dus. Misschien in nieuwere build, maar geen oplossing tot nu dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Geen troep gebruiken zoals uBlock Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Squ1zZy schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:13:
Geen troep gebruiken zoals uBlock Origin.
Ik snap dat geen uBlock Origin gebruiken de oplossing is, ik bedoelde een andere oplossing. Waarom is dat troep volgens jou als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Stefan22 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:15:
[...]

Ik snap dat geen uBlock Origin gebruiken de oplossing is, ik bedoelde een andere oplossing. Waarom is dat troep volgens jou als ik vragen mag?
nieuws: Adblocker uBlock Origin is beschikbaar voor Edge-gebruikers

"De release is nog niet helemaal af, zo moeten nog enkele fixes doorgevoerd worden."

Er zijn vanaf het begin al problemen op Edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Squ1zZy schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:17:
[...]

nieuws: Adblocker uBlock Origin is beschikbaar voor Edge-gebruikers

"De release is nog niet helemaal af, zo moeten nog enkele fixes doorgevoerd worden."

Er zijn vanaf het begin al problemen op Edge.
Ah oke, de enigste reden dat ik hem gebruik is dat ik met Adblock Plus vaak toch advertenties te zien krijg, en met uBlock Origin is alles weg, maar ik zal dan Adblock Plus eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Niet online
Stefan22 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:18:
[...]

Ah oke, de enigste reden dat ik hem gebruik is dat ik met Adblock Plus vaak toch advertenties te zien krijg, en met uBlock Origin is alles weg, maar ik zal dan Adblock Plus eens proberen.
Geen problemen dat website je tegenhouden omdat ze zien dat je een adblocker gebruikt? Ik gebruik voor het browsen een aparte VM in Azure.

Het is niet anders ben ik bang. Of je moet mee willen helpen met porten van uBlock Origin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Niet online
Squ1zZy schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 20:20:
[...]

Geen problemen dat website je tegenhouden omdat ze zien dat je een adblocker gebruikt? Ik gebruik voor het browsen een aparte VM in Azure.

Het is niet anders ben ik bang. Of je moet mee willen helpen met porten van uBlock Origin :)
Nee, daar heb ik tot nu toe geen problemen mee gehad. En mijn kennis van software programmeren/porten is zo slecht dat meehelpen helaas slecht zal uitpakken haha. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
Tipje: Adguard Adblocker

Werkt bij mij tot nu toe met de minste bijwerkingen, zoals ik deze wel ken van bijvoorbeeld Adblock Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FinnCoding
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-02-2021
Tipje, gebruik google chrome of opera. of een andere browser, maar geen EDGE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 14:22
En onder welke steen leef jij?

Graag geen on-gefundamenteerde reacties hier in het topic en het liefst helemaal niet op dit forum.
Pagina: 1