Toon posts:

Chrono Trigger GBA?!

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarschijnlijk is het hetgeen wat je nu gaat lezen complete bulls**t, dus vestig maar niet te veel hoop op deze topic :)

Een vriend van mij zei dat het fantastische, geweldige, sublieme Chrono Trigger ook op de GBA uitkomt. Het ZOU theoretisch kunnen, de GBA is minstens even goed als een SNES, toch?

En als ze het niet doen dan zijn ze goed dom, aangezien dit bij vele Tweakers een grote favoriet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm is Crono Trigger een RPG ofzow net zoals Zelda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een RPG, niet te vergelijken met Zelda. Dat is niet eens echt een RPG volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Helaas knul het is waar Nintendo heeft het al bevestig had het ook al in een andere topic gezegt maar CHRONO TRIGGER komt naar de GBA !!!!!!!!!

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10 16:09
Op woensdag 04 juli 2001 14:12 schreef ShadowBumble het volgende:
CHRONO TRIGGER komt naar de GBA !!!!!!!!!
owjaa! die moet ik zeker heeften.
nu nog zelda 3 en starfox en alles is compleet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 11-10 19:38
Ik had een test versie van Chrono Trigger GBA op me hd staan. Alleen je kent niet veel doen :( Je kan alleen een beetje rondlopen op het eerste scherm volgens mij en wat je ziet zijn alleen een paar bomen en een kasteel boven je.

maar zag er wel leuk uit :)

*edit:tis vroeg hehe*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HOERAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! Chrono Trigger is een van de mooiste games ooit! Goeie reden om een GBA te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OK, titel is nu veranderd in "Het grote Chrono Triggerhemelinprijzingstopic" ;) Go ahead!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is sinds vandaag ook een gerucht dat er na chrono trigger op snes, chrono cross op psx.. nu een nieuwe chrono game komt op de ps2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Damn, dit alleen al is een reden om z`n gba aan te schaffen.
Chrono Trigger RULEZ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46
hmmm.. ik heb echt nog nooit van dit spel gehoord.... moet ik mij nu schamen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Yep, IMHO de beste RPG op SNES! Vlak daarachter FF VI, maar toch minder goed door die &(*&%*(% Random-battles. Schaam je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 16:28

ShadowBumble

Professioneel Prutser

5 redenen om een GBA te kopen :

Golden Sun
Zelda : Oracle of Ages
Zelda : Oracle of Seasons
Choro Trigger
Mario Kart

En ik las ook ergens dat Square toch weer met nintendo in onderhandeling is dus mischien kunnen we final Fantasy ook nog aan het lijstje toevoegen :D :D :D :D :D :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Probotector hebben voor de GBA
Street fighter komt er al op daarnaast zijn de Zelda's verplichte kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 21:46 schreef jdvanwijk het volgende:
Yep, IMHO de beste RPG op SNES! Vlak daarachter FF VI, maar toch minder goed door die &(*&%*(% Random-battles. Schaam je! :)
nee man
vetste spel is
1. secret of mana
2. zelda
3. chrono trigger

:)
maar zeker wel een rede om een gba te kopen :)
heb nu nog alleen kurukuru kururin wat ook super tof is :)
wacht nu op golden sun en mario kart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bull, CT komt niet naar de GBA. Chrono Trigger komt van Square, en ik geloof dat Nintendo niet wil dat Square voor de GBA ontwikkelt zolang ze niet voor de GameCube werken. En dat laatste doen ze dus niet...er is ook wat oud wrok tussen die 2 bedrijven (overstap Square naar de PlayStation toen Nintendo hen nog nodig had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:( Damn! Had ik daar net zo op gehoopt... eigenlijk wel dom van Square, wedden dat FF (deel vul maar in) & CT voor de GBA hun winstmarge als een raket de ruimte in zouden laten schieten? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
dus toch maar ffies w8en met een GBA kopen... totdat er goede rpg's uitkomen. (dus van squaresoft)

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-10 12:42
Volgens mij is dit idd BS. Square en Nintendo hebben ruzie. Square had een aantal maanden geleden aangeboden om Final Fantasy IV, V en VI naar de GBA te porten, maar Nintendo heeft dat aanbod afgeslagen. HEEL ERG STOM. Als er ook maar een van de classic Squaresoft RPGs naar de GBA zou komen, zou me dat overtuigen om er een te kopen...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ik heb Chrono Trigger zelfs gedaan op een GBA emu =| Was alleen een test versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd... is 't dan toch waar? Of is het door een creatieve zelfstandige programmeur naar een GBA-emulator gepoort? Wie verlicht ons met zijn/haar wijsheid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Ik denk dat dat het dan is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 14:12 schreef ShadowBumble het volgende:
Helaas knul het is waar Nintendo heeft het al bevestig had het ook al in een andere topic gezegt maar CHRONO TRIGGER komt naar de GBA !!!!!!!!!
Topic? Waar?
BEVESTIGING? WAAR?! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 04 juli 2001 22:02 schreef ShadowBumble het volgende:
5 redenen om een GBA te kopen :

Golden Sun
Zelda : Oracle of Ages
Zelda : Oracle of Seasons
Choro Trigger
Mario Kart

En ik las ook ergens dat Square toch weer met nintendo in onderhandeling is dus mischien kunnen we final Fantasy ook nog aan het lijstje toevoegen :D :D :D :D :D :D
Zoals gezegd, geen Square op de GBA. Terecht, vind ik, Square wil de GBA gebruiken als cash-in apparaat. Verder zijn Zelda: Oracle of Ages & Seasons GBC games, niet GBA. Ik zou Napoleon bij dit lijstje toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 06 juli 2001 13:39 schreef Hermen het volgende:

[..]

Zoals gezegd, geen Square op de GBA. Terecht, vind ik, Square wil de GBA gebruiken als cash-in apparaat.
Geen Square = geen Chrono Trigger. :( Het kan me eigenlijk niet schelen dat ze willen incashen, dat wil elk bedrijf, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja, chrono trigger is wel leuk maar het kan toch niet tegen zelda op. hopen dat ze ook zelda III regtstreeks (spelfoutje waarschijnlijk) gaan porten naar de GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 13:42
Op vrijdag 06 juli 2001 14:44 schreef ReV3rEnD het volgende:
Ach ja, chrono trigger is wel leuk maar het kan toch niet tegen zelda op. hopen dat ze ook zelda III regtstreeks (spelfoutje waarschijnlijk) gaan porten naar de GBA
Dan heb jij zeker Chrono Trigger nog nooit volledig gespeeld. Dit spel had geloof ik iets van 12 verschillende einden. Niets ten nadelen van de Zelda reeks. Dit vindt ik ook schitterende spellen maar Chrono Trigger is toch echt even wat beter. De verhaallijn is ook een stuk beter uitgedacht en veel uitgebreider. Maar dit alles is natuurlijk mijn persoonlijke mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een heel dom idee maar wat als iemand nou van een SNES game een GBA game gaat kan maken doormiddel van ROM changing :?

Ik denk dat dit wel zeker mogelijk is. Heb vandeweek in NL ook al EMU spul gezien voor de GBA zodat je van een GBA spel zo een emu kan maken. andersom moet het ook wel kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF over dat rommetje: waarschijnlijk een omgezette SNES Rom. Niet alle ROMS zijn daadwerkelijk uitgebracht als games...(ik heb een ROM op m'n pc staan waarbij je Mario moet redden met Sonic :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-10 17:37

koekiemonster

want a cookie

ShadowBumble schreef op woensdag 04 juli 2001 @ 14:12:
ZUCHT...
Koffiezuiper schreef op woensdag 04 juli 2001 @ 14:33:
Ik had een test versie van Chrono Trigger GBA op me hd staan. Alleen je kent niet veel doen :( Je kan alleen een beetje rondlopen op het eerste scherm volgens mij en wat je ziet zijn alleen een paar bomen en een kasteel boven je.

maar zag er wel leuk uit :)

*edit:tis vroeg hehe*
liegen is een vak...

excuses voor de bump. Is het mogelijk om via een emulator Chronotrigger te spelen op de GBA?

[webhero.nl]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Als die als ROM bestaat wel ja :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Pagina: 1