Hallo!
Sinds 3,5 jaar heb ik een samsung S3 waarop ik ongeveer 1,5 jaar geleden Cyanogenmod heb geïnstalleerd omdat hij te traag werd. Sindsdien heel tevreden over mijn telefoon en accuproblemen opgelost met een nieuwe batterij.
Een week geleden ging het mis: mijn telefoon bleef maar opstarten. Het was niet de power knop dus heb ik uiteindelijk een factory reset gedaan.
Daardoor werkt hij weer, maar heb ik twee grote problemen:
1) google play store is nergens te vinden
2) browser app opent niet (ik zie heel even wit scherm maar dat sluit meteen)
Resultaat: ik kan enkel bellen en smsen, maar heb geen apps en kan niets doen (of fixen) waarvoor ik in mijn browser moet kunnen.
De play store staat trouwens ook niet tussen mijn geblokkeerde apps.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen
? Ik ben geen it-expert, maar zou toch mijn telefoon willen redden en er nog even verder mee kunnen.
Eeuwige dankbaarheid voor wie mij kan helpen
Sinds 3,5 jaar heb ik een samsung S3 waarop ik ongeveer 1,5 jaar geleden Cyanogenmod heb geïnstalleerd omdat hij te traag werd. Sindsdien heel tevreden over mijn telefoon en accuproblemen opgelost met een nieuwe batterij.
Een week geleden ging het mis: mijn telefoon bleef maar opstarten. Het was niet de power knop dus heb ik uiteindelijk een factory reset gedaan.
Daardoor werkt hij weer, maar heb ik twee grote problemen:
1) google play store is nergens te vinden
2) browser app opent niet (ik zie heel even wit scherm maar dat sluit meteen)
Resultaat: ik kan enkel bellen en smsen, maar heb geen apps en kan niets doen (of fixen) waarvoor ik in mijn browser moet kunnen.
De play store staat trouwens ook niet tussen mijn geblokkeerde apps.
Heeft iemand een idee wat ik kan doen
Eeuwige dankbaarheid voor wie mij kan helpen