Hoi,
Onlangs een goedkope laptop gekocht. Specs:
CPU: Intel Dual-Core N3060
Geheugen: 4gb
Videokaart: standaard een van Intel
Windows 10
Ventilator maakte enorm veel lawaai bij de kleinste dingen. Niet normaal. Processor schiet naar 100% zo nu en dan, maar de laptop voelt dan niet warm aan.
Van alles geprobeerd, uiteindelijk: ventilator eruit gehaald. Nu is het lekker stil. Ik hou de warmte in de gaten door te voelen. Niet enorm warm! Eigenlijk niet echt warm.
Wordt alleen warm als ik youtube aan heb staan. Ik heb het nu op energie saving mode. Werkt goed. Wil de laptop alleen voor school gebruiken, dus word e.d..
Gaat de laptop vanzelf uit als het te warm wordt?
Raden jullie aan om een programma te installeren om de processor temperatuur in de gaten te houden?
Er zit vrij veel ruimte rondom de processor.
Ik wil het erop wagen. Ik ga hierop toch geen zware dingen draaien.
Wat denken jullie. Gaat mijn laptop op een gegeven moment stuk? Wat zijn de warning signs?
Heerlijk die rust zonder die verdomde ventilator.
Onlangs een goedkope laptop gekocht. Specs:
CPU: Intel Dual-Core N3060
Geheugen: 4gb
Videokaart: standaard een van Intel
Windows 10
Ventilator maakte enorm veel lawaai bij de kleinste dingen. Niet normaal. Processor schiet naar 100% zo nu en dan, maar de laptop voelt dan niet warm aan.
Van alles geprobeerd, uiteindelijk: ventilator eruit gehaald. Nu is het lekker stil. Ik hou de warmte in de gaten door te voelen. Niet enorm warm! Eigenlijk niet echt warm.
Wordt alleen warm als ik youtube aan heb staan. Ik heb het nu op energie saving mode. Werkt goed. Wil de laptop alleen voor school gebruiken, dus word e.d..
Gaat de laptop vanzelf uit als het te warm wordt?
Raden jullie aan om een programma te installeren om de processor temperatuur in de gaten te houden?
Er zit vrij veel ruimte rondom de processor.
Ik wil het erop wagen. Ik ga hierop toch geen zware dingen draaien.
Wat denken jullie. Gaat mijn laptop op een gegeven moment stuk? Wat zijn de warning signs?
Heerlijk die rust zonder die verdomde ventilator.