Day of Infamy

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielboe
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-04 21:43
Van de makers van Insurgency, gisteren uit early-acces op Steam gekomen. Gekopieerd van de Steam pagina:

"The creators of Insurgency present the next installment of their successful FPS platform with Day of Infamy. Featuring tactical close-quarters WWII combat across a wide range of multiplayer and coop scenarios, Day of Infamy is a highly intense teamwork-rewarding experience."

http://store.steampowered.com/app/447820/

Wat knalt dit spel lekker zeg, als je fan was van Day of Defeat kan ik deze zeker aanraden! _/-\o_

Als iemand wilt spelen: Ominom is de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19-09 19:12

cptbuttlick

Team green

Weinig spelers , Ik gok het er niet op.
Lijkt me wel leuk

[ Voor 20% gewijzigd door cptbuttlick op 24-03-2017 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielboe
Ja jammer van de lage playercount... Hopelijk stijgt het nog een beetje. Verdienen de devs zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Als het stijgt wil ik hem wel aanschaffen.
Nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoen
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-06 22:13
Ik heb zelf een paar jaar geleden insurgency gespeeld. Dit is van dezelfde makers, en het voel aan als precies dezelfde engine, maar dan met een andere setting en game modes. Dat is op zich een positief gegeven, omdat mede door insurgency er veel gameplay ervaring is opgedaan.

Als je een hardcore WWII shooter wilt spelen, moet je dit zeker kopen!
Je weet pas of je enemy dood is, als je hem bloedend op de grond ziet liggen. Geen killcams, of killstats in beeld. En dood is dood (tenzij je teammates een point cappen). Dus als je een modern COD gevoel wilt hebben zit je verkeerd. Het doet me erg denken aan COD1-2 en MOHAA.

Ik ben dus eigenlijk wel positief! Zo ook de ratings op Steam door andere gebruikers. Maar idd jammer dat het spel nog niet bekend is bij de massa. Op het moment van typen: Zondagmiddag zijn er 700 spelers online. Dat mag wel wat meer zijn. € 19 euro zou een niet al te grote drempel moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door amoen op 26-03-2017 13:34 ]

heeeeee ..... hoe is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emielboe
[b][message=50705295,noline]
Als je een hardcore WWII shooter wilt spelen, moet je dit zeker kopen!
Je weet pas of je enemy dood is, als je hem bloedend op de grond ziet liggen. Geen killcams, of killstats in beeld.
Met een machine-gun rushen en de helft van de tegenstand neermaaien in 10 seconden... Erg lekker! Gunplay is aardig bevredigend, mede door het geluid van de wapens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Insurgency speel ik regelmatig, dit lijkt me een leuk spel, ik zal eens video's op Youtube bekijken. Ik ben benieuwd wat voor objective-based mods er zijn. Dat zijn er 10 volgens de info op Steam.

PS. weinig spelers inderdaad, wel veel reviews in vergelijking daarmee.

[ Voor 16% gewijzigd door Luxicon op 26-03-2017 14:48 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik wat meer info opzocht over deze game heb ik na deze video het direct gekocht, lijkt me lekker te spelen. YouTube: MY FAVORITE WW2 GAME - Day Of Infamy

Na honderden uren te hebben gestoken in BF3 en BF4 viel BF1 me echt tegen, dit lijkt me het beste alternatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Had hem gehaald maar gerefund.
Ik vind de graphics wel erg uitgewassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 08:56
Ik heb hem ook gehaald en gerefund.

Game/gunplay wel bevredigend maar te slow paced.
Ook zie ik het niet echt gebeuren dat randoms met elkaar samen gaan werken.

Ik blijf wachten op battallion 1944 voor mijn dosis woII shooter nostalgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

GabberPiet schreef op zondag 26 maart 2017 @ 21:39:
Ik heb hem ook gehaald en gerefund.

Game/gunplay wel bevredigend maar te slow paced.
Ook zie ik het niet echt gebeuren dat randoms met elkaar samen gaan werken.

Ik blijf wachten op battallion 1944 voor mijn dosis woII shooter nostalgie.
hier ook gerefund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hebben jullie Insurgency gespeeld? Daar spelen mensen wel aardig samen met teamgames. Er is aardige communicatie via de mic.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Lijkt me een mooi spelletje. Als WO2 geflipte kan er bij mij wel alles in! Lelijk of mooi, maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de test maar Insurgency weer ff op pc gezet om weer te kijken wat ik daar ook alweer niet leuk aan vond, je gaat 10 jaar terug in naar mijn gevoel hoe character beweegt, WO2 setting lijkt me wel leuk maar dit is mij te oudbollig. Filmpjes zien er wel aardig uit overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

573 aan het spelen , blij dat ik m gerefund heb.
De pc gaming begint een beetje kapot te gaan best jammer.

[ Voor 38% gewijzigd door cptbuttlick op 27-03-2017 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
cptbuttlick schreef op maandag 27 maart 2017 @ 16:16:
573 aan het spelen , blij dat ik m gerefund heb.
De pc gaming begint een beetje kapot te gaan best jammer.
En waar baseer je dat precies op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Mosin schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:44:
[...]

En waar baseer je dat precies op?
Dat basseer ik op dat ik een steam account vol games heb , En er maar weinig aan het spelen zijn.
Of vind jij dat aantal veel?

Ga maar eens bij je communities kijken hoe weinig mensen spelen op CS GO na en rocket leauge.
Het lijkt wel of iedereen een potato pc heb staan , Zoals we dat noemen in game land dat daarom de aantallen zo laag zijn

[ Voor 27% gewijzigd door cptbuttlick op 28-03-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Nu online
cptbuttlick schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:13:
[...]

Dat basseer ik op dat ik een steam account vol games heb , En er maar weinig aan het spelen zijn.
Of vind jij dat aantal veel?

Ga maar eens bij je communities kijken hoe weinig mensen spelen op CS GO na en rocket leauge.
Het lijkt wel of iedereen een potato pc heb staan , Zoals we dat noemen in game land dat daarom de aantallen zo laag zijn
Als er in elk spel gemiddeld minder mensen spelen tegen over eerdere jaren, klopt het wel. Was gewoon benieuwd waarom, ik check het zelf eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Mosin schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 17:08:
[...]

Als er in elk spel gemiddeld minder mensen spelen tegen over eerdere jaren, klopt het wel. Was gewoon benieuwd waarom, ik check het zelf eigenlijk nooit.
Er spelen beduidend minder mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbyDgtl
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-08-2024
Ter info: Free weekend op steam.
Game is niet makkelijk, maar speelt op het eerste zicht wel heel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick

cptbuttlick

Team green

Rainbow six siege is een aanrader 50k spelers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:43
Dit spel gisteren in de aanbieding aangeschaft, ziet er leuk uit en doet erg denken aan MOHAA, maar het is wel even wennen zeg, stuk moeilijker en minder toegankelijk dan bijvoorbeeld CS:GO.

- geen crosshairs
- op de één of andere manier erg wennen aan de player models; niet meteen duidelijk wie er bij je hoort, helaas al een keer een teammate afgeknald maar excuses worden gelukkig geaccepteerd, op het eerste gezicht lijkt de community vriendelijk, zag eigenlijk geen hate/flame etc voorbij komen
- weinig servers en players

Catch a smile out there!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjaspers23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 14:15
Glenfiddich schreef op woensdag 1 november 2017 @ 09:57:
- op de één of andere manier erg wennen aan de player models; niet meteen duidelijk wie er bij je hoort, helaas al een keer een teammate afgeknald maar excuses worden gelukkig geaccepteerd, op het eerste gezicht lijkt de community vriendelijk, zag eigenlijk geen hate/flame etc voorbij komen
- weinig servers en players
Na een tijdje wen je wel aan de modellen, maar zeker het uniform van het 82ste lijkt nog wel eens op een duits uniform ;)

Helaas zijn er inderdaad niet heel veel servers of spelers, maar meestal wel genoeg voor een paar leuke (coop) potjes.

De community is inderdaad erg vriendelijk, heel af en toe een paar mindere ervaringen, maar echt een verademing t.o.v. (ik noem eens wat) world of tanks...

Ik vind het echt een heerlijke shooter met heel goed in elkaar zittende maps. Grafisch is het wel minder, maar daardoor krijg je juist nog meer het old school gevoel ;)

Veel plezier
Pagina: 1