Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Computer behuizing

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ruben123321
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-10 14:58
Beste Tweakers,

Ik heb momenteel een pc (best logisch) alleen deze pc zit in best een grote kast, nu vind ik dat in sommige gevallen een beetje onhandig. Ik ben een beetje gaan kijken naar nieuwe behuizingen maar ik kan niet vinden wat ik wil. Want het hoeft niet zo groot omdat ik geen hdd heb maar een m.2 ssd gebruik en een dvd drive gebruik ik ook niet, dus nu zoek ik een behuizing waar geen dvd drive bays en geen hdd bays in zitten wat een hoop ruimte bespaard. Alleen zo een behuizing kan ik niet vinden, ik hoop dat jullie er een paar weten of mij kunnen zeggen waar ik op zou moeten zoeken.

Alvast bedankt,

/R

Sorry voor enige spel en grammatica fouten.

Alle reacties

• Menno02
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-08 10:29
Hallo @ruben123321,

Zou je je form factor van je moederbord en andere belangrijke afmetingen even met ons kunnen delen?

Verwijderd

Het is makkelijk een kleine behuizing te adviseren pricewatch: Cooler Master Elite 110 echter zonder te weten wat er exact in die behuizing moet komen is dat advies nergens op gebaseerd. Post een lijst met onderdelen waaruit het systeem bestaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2017 21:02 ]

• ruben123321
Het moederbord is een msi pc mate z170a en is een atx moeder bord de voeding is ook atx en ik heb een msi gtx 960 4 gb

Sorry voor het niet posten van de formfactor

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Nu online
ruben123321 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:00:
Het moederbord is een msi pc mate z170a en is een atx moeder bord de voeding is ook atx en ik heb een msi gtx 960 4 gb

Sorry voor het niet posten van de formfactor
echt kleine atx behuizingen zijn er niet. de atx formfactor is niet op klein zijn ontworpen. je zult een ander moederbord moeten kopen als je een kleine kast wilt.

• youridv1
  • Nu online
Dit is de kleinste behuizing met ruimte voor een ATX moederbord en ATX voeding

pricewatch: Fractal Design Define C

• erikitweakt
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06:41
youridv1 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 19:28:
Dit is de kleinste behuizing met ruimte voor een ATX moederbord en ATX voeding

pricewatch: Fractal Design Define C
Dit is inderdaad een van de beste cases die je momenteel kan krijgen. Is er ook met window variant als je die zou willen.

Verwijderd

Heb je ook nog een cpu koeler? Zou fijn zijn als die ook in de behuizing past natuurlijk.

• ruben123321
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:03:
Heb je ook nog een cpu koeler? Zou fijn zijn als die ook in de behuizing past natuurlijk.
ik heb slechts de stock koeler

Verwijderd

Die past zeker in een Define C. Goed advies van @youridv1 .

• youridv1
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:23:
Die past zeker in een Define C. Goed advies van @youridv1 .
Ik keek gewoon op ATX behuizingen met support voor ATX voedingen, drukte op volume oplopend en zag een fractal, wie houdt er niet van fractal design?

• ruben123321
youridv1 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:26:
[...]

Ik keek gewoon op ATX behuizingen met support voor ATX voedingen, drukte op volume oplopend en zag een fractal, wie houdt er niet van fractal design?
ik denk ook dat ik voor deze ga bedankt voor het posten mensen!

• youridv1
  • Nu online
ruben123321 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 21:37:
[...]

ik denk ook dat ik voor deze ga bedankt voor het posten mensen!
Succes ermee en veel bouwplezier
Pagina: 1