Laptop meenemen naar Canada, welke verloopstekker

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23-06 21:47
Mijn vraag
Ik heb een laptop met een "normaal" geaarde stekker, nu ga ik over een paar dagen voor 2 weken in Canada en daar hebben zij andere stopcontacten (en voltages). Ik heb dus een wereldstekker nodig, nu heb ik er één waar mijn laptop stekker inpast, maar dit is een 3 pins en de meeste hotels hebben daar alleen een 2 pins (dus niet geaard).

Hoe kan ik nu toch mijn type F stekker aansluiten op een Type A stopcontact

Afbeeldingslocatie: http://www.worldstandards.eu/WordPress/wp-content/uploads/electricity-tiles-type-F-200-px.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.worldstandards.eu/WordPress/wp-content/uploads/electricity-tiles-type-A-200-px.jpg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:38

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Even zoeken op internet :)

ANWB Wereldstekker bijvoorbeeld.
http://webwinkel.anwb.nl/...rs/wereldstekker-pro.html
Afbeeldingslocatie: https://static-media.webwinkel.anwb.nl/media/catalog/product/cache/1/image/c96a280f94e22e3ee3823dd0a1a87606/8/7/8/7/1/8787184067006_Image1jpg.jpeg

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 24-03-2017 16:54 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
Heb me helemaal scheel gezocht, maar kon dit niet vinden :S
Tevens als ik erop zoek, zie ik alleen maar mensen die denken een probleem met voltage te krijgen en niemand die het heeft over de aarde.

Maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En als je slim bent, neem je een verlengsnoer mee met meerdere stekkeraansluitingen. Dan hoef je maar 1 keer die converter te gebruiken en kan je toch je telefoon en laptop opladen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:00

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:33
Kijk ff bij iets als Action, stuk goedkoper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:31

Cyphax

Moderator LNX
Je kunt ook even kijken of ze daar niet lokaal gewoon een voedingsstekker hebben die in je laptopadapter past, dat zijn hier doorgaans vrij universele kabels; dat zal daar ook wel zijn toch? :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Dat is leuk als ze van goede kwaliteit zijn (wat ze niet zijn voor 18 cent) en dit is vooral nuttig om je kinderen te elektrocuteren aangezien je de stekker er ook met maar 1 pool in kan steken om de andere aan te raken tijdens het nieuwsgierig spelen... :X
Zo heeft de ANWB variant (waarschijnlijk) dikkere pinnen welke wel een degelijk wattage kunnen dragen en een rand om de stekker om te voorkomen dat je een stekker verkeerd kan aansluiten.

[ Voor 14% gewijzigd door RGAT op 24-03-2017 17:18 ]

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors86
BtM909 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:06:
En als je slim bent, neem je een verlengsnoer mee met meerdere stekkeraansluitingen. Dan hoef je maar 1 keer die converter te gebruiken en kan je toch je telefoon en laptop opladen.
Exactly my plan
Cyphax schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:07:
Je kunt ook even kijken of ze daar niet lokaal gewoon een voedingsstekker hebben die in je laptopadapter past, dat zijn hier doorgaans vrij universele kabels; dat zal daar ook wel zijn toch? :)
Ja, maar als ik die daar niet vind, dan heb ik niets en kan dus beter maar een "goede" wereldstekker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
sjors86 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 17:03:
[...]

Tevens als ik erop zoek, zie ik alleen maar mensen die denken een probleem met voltage te krijgen
Een beetje fatsoenlijk spul heeft een universele input van ~90V t/m ~260V.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Pagina: 1